1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Csomag, kisebb cucc, kulcs átadási pontok forgalmas, parkolással jól ellátott környéken
A rohanó világban nehéz össze egyeztetni 2 ember személyes találkozását, de lehet, hogy 1 napon belül elmennek egy adott ponton a városban ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - kis ötlet
Hűsítő zöld szigetek - Árnyékolás és zöldítés a Százház parkban
Probléma: A Százház park a környék egyik fontos közösségi tere, azonban a nyári hőségben szinte használhatatlan, mivel alig található benne árnyék. A ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljenek meg a hiányzó zebrák az Astoriánál!
Fontos előrelépés volt, hogy az Astoria-csomópontnál új zebra épült 2024-ben, de ez messze nem elégséges! Meg kellene épülnie a csomópont déli részén ...
Esélyteremtő Budapest
Életviteli mentorhálózati központ autista felnőttek megsegítésére
Hiányzik a fővárosi szociális ellátó rendszerben a többnyire otthon, szüleivel élő, idősödő autista felnőttek ellátását, életviteli támogatást nyújtó speciális támogató szolgáltatás. Létesítsen ...
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Zöld Budapest
A Gyáli-patak újra éljen!
A robbanásszerű ökológiai válságot enyhítendő a Gyáli-patak revitalizálni -folyását, partját, élővilágát természetessé visszaállítani - legalább Budapest határain belül, illetve azon túl ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - kis ötlet
Dél Buda Tömegközlekedési történeti emlékhely
Budapest XI. és XXII. kerülete fontos történelmi jelentőséggel bír közlekedés szempontjából. Egykoron Helyi Érdekű Vasút számos villamos és vasútvonal és autóbusz vonal ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos átkelés
A Teleki László tér-Népszínház utca-Bauer Sándor utca nagy kereszteződésben mind az autósoknak, mind a gyalogosoknak "száz felé" kell figyelni egyik oldalról a ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
Élőhely kezelés és bemutatás a Nagytétényi Duna part természetvédelmi területen.
A Nagytétényi Duna part az M0 híd és az érdi határ között mintegy 4,5 km-en 2022 óta élvez helyi, fővárosi védelmet. Ehhez ...
Esélyteremtő Budapest
Ülőhelyeken a BKK utasai utazzanak, ne táskák
A BKK járművein piktogrammokkal és hangbemondással szükséges felhívni az utasok figyelmét arra, hogy tilos a járműveken egy embernek egy ülésnél több helyet ...
Helyi - kis ötlet
A 40 az új 50
A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
1-21 elem, összesen: 720