1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása a XIII. kerületben a Rákos-patak mentén a Madarász Viktor utca és Göncöl utca közötti szakaszon.
A ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Helyi - nagy ötlet
zebra átkelőhely és az autósoknak domború közlekedési tükör
A 1184 Budapest Nefelejcs utca és Tinódi utca kereszteződésében a Tinódi utcából nehézkesen lehet kikanyarodni a Nefelejcs utcára, tekintettel arra, hogy bal ...
Nyitott Budapest
éves/havi papír BKV bérlet digitalizációja
a BudapestGO appban legyen lehetoseg a papir alapu havi bkv berletet digitalizalni. Gyakran a ceg vagy onkormanyzat ezt papiron adja oda, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Nyitott Budapest
LMBTQI Közösségi Ház
Az LMBTQI Közösségi Ház egy biztonságos, befogadó és hozzáférhető tér lenne, ahol a közösség tagjai találkozhatnak egymással, támogató szolgáltatásokat vehetnek igénybe, és ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Helyi - kis ötlet
A Népliget fejlesztése a metróállomás közelében
A Népligetben a metróállomás környékén az elbontott pavilonok helyének rendezése, egyúttal kerékpártámaszok ...
Helyi - kis ötlet
Gellérthegyi padok felújítása
Gellérthegyen számos helyen nagyon rossz minőségűek a padok, amik nemcsak kinézetben, de sajnos minőségben sem felelnek meg a mai kor és egy ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Helyi - kis ötlet
Flórián téri római örökség és gyalog utak rendezése, kiemelése, kivilágítása
A 2017/2022-es közösségi tervezés irányelveit észben tartva, el kéne indulni a tér és az ott fekvő római kori emlékek méltó helyreállításában.
- Elsőként ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Helyi - kis ötlet
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart felé
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezet - Angyalföld bombatalálatai a II. világháborúban
A második világháború során Budapest XIII. (és a IX.) kerületét érte a legtöbb bombatalálat. A becsapódások térképi alapon való jelölésével, a bombaikonokhoz ...
Esélyteremtő Budapest
Karókat el a mozgássérültektől!
Parkolóhely szabaddá tétele mozgássérült kártyával rendelkezők részére az erre alkalmas széles járdákon, az ezt akadályozó oszlopok, karók elbontásával, illetve a járdaszegély magasságának ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
A Göncz Árpád Városközpont zöldítése
A Róbert Károly Krt., Angyalföldi út és Déryné köz által határolt parkoló egy óriási betonfelület, ahol rengeteg gyalogos, biciklis és autós fordul ...
1-21 elem, összesen: 720