1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar környéke
A felszíni gyalogos átkelés lehetőségének kialakítása szükséges volna az Alkotás utca és a Déli pályaudvar között. Jelenleg csak a villamosmegálló közelíthető meg ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen gazdája a Mátyásföldi Repülőtérnek! Stop az autóknak!
A volt mátyásföldi repülőtér ma egy hatalmas zöld mező, melynek látszólag nincs gazdája, így egyre romlik az állapota. Miközben egyrészt a repülés ...
Helyi - nagy ötlet
Kertész és Akácfa sarka
Legyen kiemelve, kiszínezve és évente karbantartva.
Kérem szépen felülvizsgálni és közlekedési szakemberekkel egy optimális megoldást ...
Helyi - kis ötlet
Átlagsebességmérőt a Lánchídra
Átlagsebességmérők elhelyezése a Lánchídon mindkét irányú forgalom ...
Helyi - nagy ötlet
Park az út mellett
Egy nagyobb út/körút mellett lehetne egy jó kis park. Mondjuk ilyen Blaha Lujza Tér nagyságú. ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal a Dózsa György úton a Tüzér utcánál
A Dózsa György út és a Tüzér utca kereszteződésben a "Székesfővárosi kislakásos bérházak" épületének mély előkertje nyílik a Tüzér utca irányába. A ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelő az Emlékezés tere és a Török Flóris utca kereszteződésébe
Tisztelt Hölgyek/Urak, A pesterzsébeti, főleg gyerekes és idős lakosok nevében azért keresem meg Önöket mivel a Török Flóris utca 97 környékén az ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Nyitott Budapest
Javaslat az utcazenélés helyszínek zenészekkel való közös kijelölésére és támogatására
Az utcazenei helyszínek kialakításában javaslom, hogy a jelenlegi szűkös lehetőségek helyett több tér legyen biztosítva az utcazenészek számára, mert az ...
Zöld Budapest
Szelektív szemetesek közterületekre.
Legyenek szelektívek a szemetesek Budapest közterületein ahogy metrók területén! Papír, Műanyag-Fém és ...
Helyi - kis ötlet
Tetőt a bicikli tárolók fölé!
A Rákoskersztúr központjában található bicikli tárolók fölé, a buszmegállókhoz hasonló, az időjárásnak ellenálló falak, illetve tető ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártároló az újpesti víztorony környékére (kamerával)
A környéken sokan választják a kerékpáros közlekedést, amelyhez megfelelő infrastruktúra is rendelkezésre áll, azonban a biztonságos (bekamerázott) és rendezett tárolásra kevés lehetőség ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - nagy ötlet
Csúszásmentesítés a forgalmas budapesti gyalogátkelőhelyeken
Javaslom, hogy Budapest legforgalmasabb és legszélesebb gyalogátkelőhelyeinek felületét lássuk el csúszásmentes bevonattal. Ez különösen indokolt a város frekventált csomópontjaiban, ahol a gyalogosforgalom ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros biztonság növelése a Kálvin téren
Növeljük a kerékpáros útvonalak biztonságát a Kálvin tér környékén elválasztó oszlopokkal, a jelenleginél átláthatóbb és feltűnőbb felfestésekkel, tájékozódást segítő nyilakkal és táblákkal ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720