1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Nyitott Budapest
Hol sportoljak? Hol játsszak?
Térképen megjeleníteni, minimális alapvető információval és/vagy kereshető módon, hogy Budapesten hol lehet alkalomszerűen sportklubban sportolni vagy játszani.
Hol tudok jógázni? Bridzsezni? Billiárdozni? Társasjátékozni? ...
Nyitott Budapest
Az M2 metró szintjén lévő pihenő "padok"létesítése
A most található ülő alkalmatosságok télen jéghidegek, annyira, hogy nem lehet leülni rájuk. Ez leginkább késő este problémás, amikor ritkábban jár a ...
Helyi - nagy ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés a Neumann János utcán az Infoparkban
Jelenleg az Infoparkban lévő Neumann János utca (irányítószám: 1117) csak a Bogdánfy u. és a Hevesy György út között biciklizhető mindkét irányba. ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Helyi - kis ötlet
Tátra téri történeti tábla
Történeti tábla kihelyezése a Tátra téri környékén ami Pesterzsébeten tekinteni ...
Helyi - kis ötlet
Forgalomcsillapítás a Háros utcában (Dévény utca - Húr utca közötti szakaszon)
A Dévény utca - Húr utca által határolt Háros utca szakaszon sebességcsillapított zóna létrehozása.
a zónában 30km/h legnagyobb sebességgel való közlekedés mellett, a ...
Helyi - kis ötlet
Állítsák vissza a 109-es buszt az Óbuda, bogdáni út és a Batthyány tér M+H között!
Állítsák vissza a 109-es buszt, és negyed óránként járjon. Egy petíció is indult ezért amit 160 ember írt ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal meghosszabbítása a Szerémi úton a Bogdánfy utca zajterhelésének csökkentése érdekében
A Szerémi út északi oldalán a zajvédő fal véget ér a Budafoki út kereszteződésnél. Az az ötlet, hogy hosszabbítsuk meg a a ...
Esélyteremtő Budapest
befogadó jatszotér egyszerűen
Kedemenyezesem lenyege, hogy minel több ( akár minden) jatszoteren legyen olyan hinta, amivel atlagos kepessegű es speciális igényű, akár súlyos mozgássérült gyerekek ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Nyitott Budapest
Metro aluljáró falára műalkotások
A 4-es metro vonalán, főleg a XI. kerületben az aluljárókban semmitmondó, csupasz betonfalak vannak. Az lenne az ötletem, hogy a helyszínhez köthető ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen gazdája a Mátyásföldi Repülőtérnek! Stop az autóknak!
A volt mátyásföldi repülőtér ma egy hatalmas zöld mező, melynek látszólag nincs gazdája, így egyre romlik az állapota. Miközben egyrészt a repülés ...
Zöld Budapest
Városi hűsítő oázisok a kánikula ellen
A városi hőszigethatás miatt a sűrűn beépített területek jelentősen melegebbek lehetnek a külvárosoknál, ami a nyári hőhullámokkal együtt súlyos egészségügyi kockázatokat jelent. ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljenek meg a hiányzó zebrák az Astoriánál!
Fontos előrelépés volt, hogy az Astoria-csomópontnál új zebra épült 2024-ben, de ez messze nem elégséges! Meg kellene épülnie a csomópont déli részén ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
1-21 elem, összesen: 720