1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Mártonhegyi Kiserdő közösségi és turisztikai fejlesztése
Ezen a területen jelenleg nincs elegendő, illetve megfelelő sétaút, pihenő, valamint biztonságos tűzrakóhely. A környék lakói már így is szívesen látogatják ...
Zöld Budapest
Kerékpár szállítás lehetősége forgalmas járatokon
Jártál már te is úgy kerékpárosként, hogy defektet kaptál, eleredt az eső vagy egyéb probléma miatt nem tudtál hazajutni?
Akkor itt az ...
Helyi - nagy ötlet
Játszótereken illemhely kialakítása
A nagyobb látogatottságú játszótereken, alakítsanak ki wc-zési lehetőséget. Persze jó lenne, ha mindegyik játszótér már eleve így épülne, de legalább ennek a ...
Nyitott Budapest
Metro aluljáró falára műalkotások
A 4-es metro vonalán, főleg a XI. kerületben az aluljárókban semmitmondó, csupasz betonfalak vannak. Az lenne az ötletem, hogy a helyszínhez köthető ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás gyalogosátkelőhely létesítése
Egy gyalogátkelőhely létesítése a fent említett kereszteződésben biztonságosabbá tenné azt, mert így a gyalogosok, a zebra távolsága miatt, csak átszaladgálnak az autók ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes átkelés biztosítása a Dayka Gábor utcánál
Legyen valamilyen formában (vagy egy szintbeli, lámpás gyalogátkelő kialakításával vagy a gyalogos felüljáróhoz liftek kiépítésével) akadálymentes az átkelés a Budaörsi úton a ...
Nyitott Budapest
Olvasó parkok
Jó időben kiülni a kertbe és ott olvasni: biztos sokan szeretik/szeretnék. És akinek nincs kertje? Irány a park(?). Legyenek olvasó parkok, azok ...
Nyitott Budapest
közkonyha egyetemistáknak
a főváros egy belvárosi elhelyezkedésű ingatlanában egy olyan, egyetemi campusokhoz közel lévő, tágas, jó hangulatú konyha/étkezde kialakítására lenne szükség, ahol egészséges napi ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - kis ötlet
Margit hídról az Elvis Presley park illetve a Duna felé levezető bicajút kiszélesítése.
Kiszélesíteni mindkét oldalon 60-80 cm -vel a Margit híd budai északi hídfőjét az Árpád fejedelem útjai zebrával összekötő kacskaringós kb 75 ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Nyitott Budapest
Telebusz lefedettség bővítése a Budai külkerületre
A BKk által üzemeltetett telebusz szolgáltatás lefedettségének bővítése a Frankhegyi és Alsószállási ...
Helyi - nagy ötlet
Újjáéledő Jókai utca
A Jókai Mór utca jelenleg forgalmas, jelentős zajterheléssel érintett része a kerületnek, többnyire a belváros felé haladó jármű és villamosforgalomnak köszönhetően. Emellett ...
Helyi - nagy ötlet
Járdaszigetek Nagykörút
A Nagykörúton több villamos peronnál lehetséges visszaállítani a gyalogosok elsőbbségét a villamos peron- járdasziget és a járda ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
1-21 elem, összesen: 720