1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Az M2 metró szintjén lévő pihenő "padok"létesítése
A most található ülő alkalmatosságok télen jéghidegek, annyira, hogy nem lehet leülni rájuk. Ez leginkább késő este problémás, amikor ritkábban jár a ...
Nyitott Budapest
Nagyobb villamos megállókba digitális órák kihelyezése
Digitális órák kihelyezése a nagyobb földfelszín feletti közlekedési csomópontokba, villamos ...
Helyi - kis ötlet
Zebrákat a Lehel utca / Róbert Károly körútra
Kellene néhány zebra a Lehel utca / Róbert Károly körút csomóponthoz a 14-es villamos ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Helyi - kis ötlet
Stopplámpa: Közösségi Utazás Támogatása a Budakeszi úton
A Budakeszi út reggeli csúcsforgalmának enyhítése egy innovatív stoppolást segítő rendszer kiépítésével, amely lehetővé teszi a buszmegállókban várakozók számára, hogy jelezzék az ...
Helyi - nagy ötlet
Funkcióbővítés
A méltatlanul elhanyagolt köztéri parkot szeretném fejleszteni, hogy vonzóbbá váljon a budapesti lakosok számára. Igényes park kialakítása/planetárium/sörkert/szórakozóhely/vidámparki játékok/egyéb ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Nyitott Budapest
Zsebkendőbe köhögj, tüsszents!
Ez nem fejlesztés. A javaslatom az, hogy felhívjuk embertársaink figyelmét a közlekedési eszközökön, illetve bármely fővárosi önkormányzat hatáskörébe, tulajdonosi joggyakorlása alatt álló ...
Esélyteremtő Budapest
Társasház egyedülállók és gyermektelen párok számára
Olvastam egyszer a híres Garzonházról (Bajza utca 1., kultura.hu/garzonhaz/). Ez egy szuper fejlesztés volt, picike lakásokkal, egyedülállók és gyermektelen párok számára. ...
Zöld Budapest
Közösségi kertészkedés
A Budapesten végzendő kertészeti feladatokba (mint virágok vagy fák ültetése, fűnyírás...) a lakosság bevonása. Akár egyszeri nagyobb munkákat, akár folyamatos feladatokat "meg ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Helyi - nagy ötlet
H5 hèv Bèkásmegyeri állomásánam akadálymentesitèse
a H5-ös HÉV békásmegyeri állomására kellene nagyon egy lift, személyfelvonó, laposmozgolèpcső, bármi, hogy akadálymentesen elérhető legyen az állomás.
biciklivel és babakocsival is nagyon ...
Helyi - nagy ötlet
Forgalomgyorsítás, balesetmegelőzés a Szépvölgyi út és Folyondár utca sarkán..
Kanyarodósávok létesítése és közlekedési lámpák telepítése a Szépvölgyi út és Folyondár utca ...
Helyi - kis ötlet
Útmenti klímaadaptív cserjesáv
A Soroksári út Haller utca és Pápay utca közötti szakaszán a páros oldalon keskeny járdaszéli földsáv van, ahol a fák közé őshonos ...
Zöld Budapest
Árnyékolás
Hatékony nap/hőségvédelem a BKK járatok megállóiban akar növényekkel, akár konnyűszerkezetes megoldásokkal úgy, hogy ne csak 2 ember élvezhesse a hőgutamentes ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
1-21 elem, összesen: 720