1-21 elem, összesen: 346
Nyitott Budapest
Metro aluljáró falára műalkotások
A 4-es metro vonalán, főleg a XI. kerületben az aluljárókban semmitmondó, csupasz betonfalak vannak. Az lenne az ötletem, hogy a helyszínhez köthető ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Nyitott Budapest
Nagyobb villamos megállókba digitális órák kihelyezése
Digitális órák kihelyezése a nagyobb földfelszín feletti közlekedési csomópontokba, villamos ...
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás a Ceruzás játszótérre
Kb. két közvilágítási lámpa segítené a játszótér használatát ősztől tavaszig, amikor az óvodai, ill.. az iskolai foglalkozás után (kb. 16 órától) már ...
Helyi - kis ötlet
Városrész-történeti tanösvény és gyalogos közlekedés fejlesztése Ürömhegy-Aranyhegyen
Ürömhegy-Aranyhegyen, az Ürömhegyi lejtő Cserszömörce utca és Kőpor köz közötti szakaszán városrész-történeti tanösvényt lehetne létrehozni, mely bemutatja a városrész történetét- határkövek a ...
Helyi - kis ötlet
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart felé
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - kis ötlet
Lakossági parkolóhelyek kijelölése a 11. kerületben
Minden második parkolóhely lakossági parkolóhellyé alakítása, felfestések és táblás jelölések ...
Helyi - kis ötlet
Pingpong asztalokat a Margitszigetre & még többet a Városligetbe!
A Margitszigeten jelenleg nem található egyetlen pingpong asztal sem, míg a Városligetben rengeteg a használhatatlan pingpong asztal, és a használhatóak is folyamatosan ...
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Helyi - kis ötlet
Margit-sziget északi részén kültéri fitness pálya fejlesztése
A Margit-sziget északi részén egy fitness pálya került kijelölésre (a Google mapson is ilyen néven szerepel, az"Öko-játszótér"-hez közel), sőt a terület ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - nagy ötlet
Déli pályaudvar kerengő zöldítése
Déli pályaudvar előtti, fővárosi tulajdonban lévő kerengő zöldítése és élettel való megtöltése. Növények ültetése, burkolat cseréje, árnyékolók és ülőfelületek telepítése a Déli ...
Nyitott Budapest
Belvárosi üres üzletek hasznosítása
Többször végigsétáltunk a Rákóczi úton, Nagy körúton (és kisebb belvárosi utcákon), és sajnálatos módon igen lehangoló a sok üres üzlet, letakart kirakat... ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
1-21 elem, összesen: 346