1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Helyi - kis ötlet
Hollós Korvin Lajos utca zöldterület rendezése
A jelenlegi "zöldterület jelenleg hulladéklerakóként illetve parkolóként vagy használva. Itt egy szabadidőpark nagyon jó lenne, esetleges fitneszparkkal, autóparkolóval vagy esetleg egy ...
Helyi - kis ötlet
Drótszamárral keresztül a Vaspályán
Kerékpáros átkelési lehetőség kialakítása a Vaspálya utcán keresztül a Kőér utca ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön Kassel-szegély minden busz- és trolimegállóba a Nagykörúton és azon belül!
A Kassel-szegély lehetővé teszi, hogy a buszok és a trolik a peronhoz kellően közel álljanak meg a megállókban. Emellett jobban is bírják ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett, a Határ út és az Aranyvölgy utca (meglévő kerékpárút) ...
Helyi - nagy ötlet
Rákóczi híd budai hídfőjének gyorsabb, csendesebb és zöldebb biciklis elérhetősége
Rákóczi híd budai hídfőjéhez kétirányú bicikli út kialakítása a töltés északi oldalán teljesen közvetlen a töltés lábánál zöldben a Budafoki úttól kezdődően.
A ...
Helyi - nagy ötlet
Moszkva téri óra
A jelenleg a Budapesti Történet Múzeumban lévő egykori ikónikus nagyméretű kocka formájú 4 számlapos óra helyreállítása úgy, hogy az a jelenlegi ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely létesítése a Kalász utca végén a Királyok útján
A Kalász utca végződésében, ami a Nánási út és a Királyok útjának határát képezi, gyalogos átkelőhely létesítése a Királyok ...
Helyi - kis ötlet
szabadtéri edző pálya a gellérthegyi Jubileum Parkban
létesüljön a Városligeti nagy játszótérrel szemben lévő edző pályához hasonló komplexitású szabadtéri edző pálya a gellérthegyi Jubileum Parkban, húzódzkodó, tolódzkodó "street gym" ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Helyi - nagy ötlet
Fa-utánpótlást
Parkjainkban ill. az utak mentén vannak szép nagy fák. Viszont ezek közelében nem nagyon látni fiatal fákat. Ha egy vihar vagy egyéb ...
Helyi - kis ötlet
sport
szép napot! Az előző ötletem helyszínén a Népliget körül lehetne esetleg egy futó utat készíteni ahol a szabadidejüket töltő emberek futhatnak majd ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - kis ötlet
Több fát a Berzenczey utcába (lehetőleg a Mester utca és a Ferenc tér közé)
Jelenleg a Berzenczey utcában van fa, de az csak egy rövid szakaszon egy beugróban (Ferenc tér - Tűzoltó utca). A többi ...
Helyi - nagy ötlet
korvin negyed aluljáró
hogy konfortosabb legyen az aluljáró és élhetőbb legyen és tisztább is legyen az ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
1-21 elem, összesen: 720