1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturált WC létesítése a Flórián téri aluljáróban
Az aluljáró egyik régóta üresen álló üzlethelyiségéből kulturált, kis alapterületű illemhelyet lehetne csinálni, ami a teljes áthaladó közönséget kiszolgálhatná. Ideálisan az 1-es ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Lőportár utca kereszteződésében
Létesüljön gyalogátkelőhely a XIIi. kerületi Lehel utcán a Lőportár utca ...
Helyi - kis ötlet
Béke téri villamosmegálló és környéke egy modern korban
Akadálymentesített közlekedés, kátyúmentes övezet, sima járda és gyalogátkelőhely, este is hatékonyan kivilágított villamosmegállók, padok a megfáradt ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Helyi - kis ötlet
39-es autóbusz megállójának az üzlet elé helyezese a kutyafuttató előtti helyett. kb
39-es busz a Csalogány utcai megállójat a Lidl elé javasolom áthelyezni.Ezzel kb.100 metert ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Nyitott Budapest
zenélő sípok
Zenélő sípok a rakpart mentén. Ehhez egy olyan helyszínt kell választani ahol beépíthető síprendszer csővezetéke a partszakaszba és a csővek nyitott végeit ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos fasort!
A Városligeti fasor járdára való parkolás megakadályozása, a gyalogosok védelme érdekében. A járdák szélén parkolásgátló oszlopok, kövek, esetleg virágládák vagy planténerek telepítését ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összektöttetés kialakítása a Thököly út - Csömöri út között
Kerékpáros nyomvonal kialakítása a Thököly út - Csömöri út között. Jelenleg végetér a kerékpáros sáv a Tisza István térnél és ezt lehetne ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezés tere fitt-park,közwécé és világitás betelepíteni.
Emlékezés terén nem csak vágyó sétálás és pihenős park legyen hanem tornázni fitt-park is legyen mert körül ölébe a fák. Több legyen ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
Esélyteremtő Budapest
A háztartási, még fogyasztható ételmaradék és fölösleg eljuttatása a rászorulóknak.
Rendszeresen termelődik még fogyasztható ételmaradék a háztartásokban, intézményekben. Ezeket az ételeket dobozba téve, és felcímkézve kellene a háztartásban élőknek, vagy konyhai dolgozónak ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpár támaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz!
Az önkormányzat telepítsen kerékpártámaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz, ahol a peron közelében vannak erre alkalmas fővárosi és helyi önkormányzati területek ...
Helyi - kis ötlet
Az üllői út végének zöldesítése.
Az 50-es villamos nyomvonalán a szarvas csárda tértől kifele több zöldterület létrehozása, például a szelvényközbe füvet ültetni, vagy a béke téren a ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Segítség az evezősöknek a Rómain
A Római-parton, a horgászok által kőtömbökből épített "mólók/gátak" felszámolása, mert bizonyos vízállás alatt a benyúló építmények nehezítik az evezést a part ...
1-21 elem, összesen: 720