1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - kis ötlet
Feszty Árpád utcai környezetrendezés
A Feszty Árpád utcán az I. kerületben található egy napi hajléktalanszálló, melegedő és mindezek mellett közvetlenül a Déli Pályaudvar hátsó részénél is ...
Helyi - kis ötlet
Zöldítés
A XV. kerületi Rákos út Arany János utca és Wesselényi utca közötti szakaszán évelők, cserjék, fák telepítése és esővízmegtartó módszerek alkalmazása, figyelembe ...
Nyitott Budapest
Zebránál törtenő átkelés könnyítése( Lámpák ödszehangolása, zöld jelzés meghosszabítása)
A lényeg hogy most a villamos megálló miatt ugye 2 zebrán kell átmenni, e két lámpa abszolút nincs összehangolva , és a ...
Helyi - kis ötlet
Útmenti klímaadaptív cserjesáv
A Soroksári út Haller utca és Pápay utca közötti szakaszán a páros oldalon keskeny járdaszéli földsáv van, ahol a fák közé őshonos ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - kis ötlet
Jelzőlámpa a 19/17/41-es villamosok Selmeci utcai megállójához
Csak pár hónapja élek az említett megálló közelében, de már kétszer kis híján elütöttek az autósok - holott rendeltetésszerűen használom a zebrát. ...
Helyi - kis ötlet
Rákospatak mentén önkéntes szemét szedés szervezése
A Rákos patak környéke nagyban elhanyagolt a ligethez képest. Sok benne a szemét, omladozó gyárak vannak az oldalában. Hiszek benne a 14. ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturált WC létesítése a Flórián téri aluljáróban
Az aluljáró egyik régóta üresen álló üzlethelyiségéből kulturált, kis alapterületű illemhelyet lehetne csinálni, ami a teljes áthaladó közönséget kiszolgálhatná. Ideálisan az 1-es ...
Nyitott Budapest
Az M2 metró szintjén lévő pihenő "padok"létesítése
A most található ülő alkalmatosságok télen jéghidegek, annyira, hogy nem lehet leülni rájuk. Ez leginkább késő este problémás, amikor ritkábban jár a ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720