1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - nagy ötlet
Fedett és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása a Kelenföldi pályaudvarnál
A Kelenföldi pályaudvar régi aluljáróban zárt és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása. A B+R kerékpártároló területe a korábbi üzletek helyén, külföldi mintára kerülne ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - nagy ötlet
Fa-utánpótlást
Parkjainkban ill. az utak mentén vannak szép nagy fák. Viszont ezek közelében nem nagyon látni fiatal fákat. Ha egy vihar vagy egyéb ...
Helyi - nagy ötlet
Rákóczi híd budai hídfőjének gyorsabb, csendesebb és zöldebb biciklis elérhetősége
Rákóczi híd budai hídfőjéhez kétirányú bicikli út kialakítása a töltés északi oldalán teljesen közvetlen a töltés lábánál zöldben a Budafoki úttól kezdődően.
A ...
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, aszfalt helyett fákat és évelőket
Újvidék téren a tér részévé tett korábbi útszakaszon legyen az aszfalt feltörve és a helyére kerüljenek talajkapcsolatos fák és évelők, valamint a ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön Kassel-szegély minden busz- és trolimegállóba a Nagykörúton és azon belül!
A Kassel-szegély lehetővé teszi, hogy a buszok és a trolik a peronhoz kellően közel álljanak meg a megállókban. Emellett jobban is bírják ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi Könyvszekrény
"Hozz egy könyvet, vigyél egy könyvet" alapon működő könyvszekrény kihelyezése a Wein János ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen az Astoria is felszínen körbejárható úgy mint a Blaha
a fele már elkészült itt az ideje hogy másik két zebra is elkészüljön az ...
Nyitott Budapest
Zebránál törtenő átkelés könnyítése( Lámpák ödszehangolása, zöld jelzés meghosszabítása)
A lényeg hogy most a villamos megálló miatt ugye 2 zebrán kell átmenni, e két lámpa abszolút nincs összehangolva , és a ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
Megvilágítást a játszótereknek a 10. kerületben!
A lakókat nem zavaró módon a játszóterek kivilágítását szeretném, pl. a játszótér 4 sarkában, főbb ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
Helyi - kis ötlet
Az üllői út végének zöldesítése.
Az 50-es villamos nyomvonalán a szarvas csárda tértől kifele több zöldterület létrehozása, például a szelvényközbe füvet ültetni, vagy a béke téren a ...
Helyi - kis ötlet
Pöttyös zebra
Az Oktogon villamos peron és a két végén lévő túlterhelt zebra között az úttestre pöttyök felfestésével - figyelmeztető felület kialakításával ...
Zöld Budapest
Budapesti zöld utak fejlesztése
Budapesten számtalan, a lakosság által akár tömegesen használt zöldút alakult ki. Ezek gyakran csak egy-egy népszerű ösvényt jelentenek, néhol földutakat, vagy kisebb ...
Helyi - kis ötlet
Bluetooth-alapú tájékozódási rendszer a Budapest Nyugati aluljáróban a látássérült emberek számára
A Budapest Nyugati aluljáró forgalmas csomópont, amely naponta emberek százezreit fogadja. A látássérült emberek számára az aluljáróban való közlekedés kihívást jelenthet. Ezért ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Rákosrendezőnél
Biztonságosan és szabályosan szinte lehetetlenség megközelíteni Rákosrendező vasútállomást a XIII. kerület irányából, ezért szükséges lenne a kerékpárút Dévényi utcai átvezetésével párhuzamosan egy ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720