1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Játszótereken illemhely kialakítása
A nagyobb látogatottságú játszótereken, alakítsanak ki wc-zési lehetőséget. Persze jó lenne, ha mindegyik játszótér már eleve így épülne, de legalább ennek a ...
Helyi - kis ötlet
Kutyapiszoár telepítése Külső-erzsébetvárosban
Kutyapiszoárok telepítése Erzsébetváros külső részén. Nagyjából 10 db
Szakmai szempontból, olyan terhelt övezetekben, ahol nagy mennyiségű vizelet termelődik napi ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Esélyteremtő Budapest
Covid Emlékhely
A járvány áldozatainak és számtalan hősének szeretném kezdeményezni, hogy legyen emlékhelye(i). Jelen ötletben egy harmadik kerületben Békásmegyeri elhelyezéssel szeretnék javaslatot tenni, de ...
Nyitott Budapest
Tegyük vidámabbá Budapestet
A városi mindennapokat könnyen színesebbé tehetjük apró, kreatív beavatkozásokkal. Néhány ötletjavaslatom, amely szerintem feldobhatná a környezetünket és jobb kedvre deríthetné az embereket ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Helyi - nagy ötlet
Sétáló utca
Leírás
A Pozsonyi út, amely már és már több mint 10 éve Újlipótváros a XIII. kerület és a Főváros olyan kiemelt jelentőségű minőségű ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdára
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdának a Dayka Gábor utca-Sasadi út közötti részén mindkét ...
Helyi - kis ötlet
A Népliget fejlesztése a metróállomás közelében
A Népligetben a metróállomás környékén az elbontott pavilonok helyének rendezése, egyúttal kerékpártámaszok ...
Helyi - nagy ötlet
Baross utcai zöldfolyosó
Baross utcai fasor pótlása, új és összefüggő zöldfelületek kialakítása, az egykor leburkolt fahelyek újrafásítása betonfeltöréssel.
Az ötlet a Baross utca Nagykörúton kívül eső ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb útkereszteződés a Táncsics Mihály úton
Biztonságosabb útkereszteződés kialakítása és fejlesztése a Táncsics Mihály út és a Bakancsos utca útkereszteződésénél a gyalogosoknak a ...
Helyi - kis ötlet
Chikung a Ligetben
Kínából jönnek képek arról, hogy tömegesen tai-chiznak a parkban. Miért ne lehetne itt is? A Városligetben fel lehetne állítani egy kivetítőt, ahol ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720