1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - kis ötlet
Flórián téri római örökség és gyalog utak rendezése, kiemelése, kivilágítása
A 2017/2022-es közösségi tervezés irányelveit észben tartva, el kéne indulni a tér és az ott fekvő római kori emlékek méltó helyreállításában.
- Elsőként ...
Nyitott Budapest
Utcai alkotások használaton kívüli felületeken a színesebb Budapestért
Az önkormányzati fenntartású épületek, területek olyan szabad felületeire való dekoratív és kreatív falfestésekkel, mint tűzfalak, villanydobozok, szellőzőcsövek, különösebb funkció nélküli álló betonfelületek. ...
Helyi - nagy ötlet
Többfunkciós szolgáltató pavilon létrehozása a Rákos-patak mellett
Ilosvai Selymes téren egy szabadtéri büfé létrehozása, ami magába foglal egy mosdót is, megfelelő kialakítással nyári sporteseményeket kivetítőn is lehetne itt ...
Előzetes kategória
Felhőkarcoló
Háromszáz emeletes felhőkarcoló a lánchíd mellett közvetlenül a dunába szerertnem ha megvalósulna ez az épület amire ki lehet majd vetíteni különböző dolgokat, ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Kapy utca
Jelenleg két sáv halad felfele a Törökvész út irányában, amely a jelenlegi forgalmi viszonyok mellett nem indokolt. A külső sáv felhasználásával biztonságos ...
Helyi - kis ötlet
Lehel tér megújítása
Lehel tér és környékének megújítása, kulturáltabbá tétele, figyelembe véve a több ezer naponta ott áthaladó ember igényeit. Zöld növényzet, ivókút, árnyékolók stb. ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
Esélyteremtő Budapest
Háziorvos helyett egészségbusz
Tudomásom szerint Budapesten már jelenleg is működnek szűrővizsgálatokat végző buszok. Ezekhez hasonlóan működhetnének olyan buszok, amelyek a háziorvossal nem rendelkező körzetekben heti ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út melletti járda áttervezése
Kerékpáros nyomvonal kialakítása útburkolati festéssel, kereszteződésben süllyesztett szegélykő beépítéssel, akadályok felszámolása.
Fasor és cserjeültetés az út és a járda között, ahol a terület ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos trolimegállót
Trolimegállóban a szabálytalan parkolás ellehetetlenítése parkolásgátló oszlopok telepítésével és a megálló járdájának szélesítését ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - nagy ötlet
Forgalomgyorsítás, balesetmegelőzés a Szépvölgyi út és Folyondár utca sarkán..
Kanyarodósávok létesítése és közlekedési lámpák telepítése a Szépvölgyi út és Folyondár utca ...
Helyi - kis ötlet
Napvitorlák a Hollán Ernő utcában
Az újlipótvárosi Hollán Ernő utca sétálószakán, a Szent István körút és a Budai Nagy Antal utca között, színes napvitorlákat lehetne telepíteni, melyek ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Helyi - kis ötlet
Lépcsővilágítás a Keleti pályaudvar főbejáratához vezető aluljáró lépcsőjére
A Keleti pályaudvar felszíni főbejáratához legközelebb eső aluljáró lépcsőn nincs világítás, illetve nincs semmilyen közvilágítás a közelben, ami megvilágítaná a lépcsőt. Így ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos és kényelmes közösségi kerékpártárolók kialakítása, üresen álló helyiségekben
A régóta üresen álló, közterületről közvetlenül megközelíthető helyiségekből kismértékű beruházásokkal lehet közösségi kerékpártárolókat kialakítani, költséghatékony módon. Ezekkel tömegesen lehetne megoldani a ...
Helyi - kis ötlet
A 40 az új 50
A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
1-21 elem, összesen: 720