1-21 elem, összesen: 720
Előzetes kategória
Földalatti vasúti infrastruktúra tervezés
A Rákosrendező (mint potenciálisan leendő fővárosi tulajdon) területén a szennyezett talaj cseréjével párhuzamosan vasúti sínek föld alá vezetésének lehetőségének ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal meghosszabbítása a Szerémi úton a Bogdánfy utca zajterhelésének csökkentése érdekében
A Szerémi út északi oldalán a zajvédő fal véget ér a Budafoki út kereszteződésnél. Az az ötlet, hogy hosszabbítsuk meg a a ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes lejutás az aluljáróba
A felszínről 8 lépcsőlejárón lehet fel-le jutni a metróhoz. Az egyik helyett, vagy mellett mozgólépcsőt, vagy liftet kellene ...
Esélyteremtő Budapest
Életviteli mentorhálózati központ autista felnőttek megsegítésére
Hiányzik a fővárosi szociális ellátó rendszerben a többnyire otthon, szüleivel élő, idősödő autista felnőttek ellátását, életviteli támogatást nyújtó speciális támogató szolgáltatás. Létesítsen ...
Helyi - nagy ötlet
XVII. kerület, strázsahegyi panoráma park, Vasad utcával határos terület
A strázsahegyi panoráma park fejlesztése természetközeli módon, a helyi közösség tervezésbe való ...
Helyi - nagy ötlet
1 helyett 2 busz - gyorsabb és kényelmesebb utazás
Személyes, mindennapos tapasztalatom alapján szeretném kérni az ötletem alapos megfontolását. Szeretném, ha a 7-es buszcsalád (7,8,110,112,133) mindkét irányban a Tisza István tér ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Zöld Budapest
Megemelt gyalogátkelőhely általános iskolák közelében
Megemelt gyalogátkelőhelyek telepítése olyan budapesti általános iskolák utcáiba, ahol nagy az autós forgalom és a jelenlegi gyalogátkelőhely nem elég látható.
A megemelt gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Helyi - kis ötlet
Közvetlen gyalogátkelőhely a Szerémi úton (Barázda utca kereszteződés)
Az elmúlt években a Barázda utca és Alíz utca térségében jelentős lakónegyedek létesültek, melyekből a gyalogos közlekedés egy része a Fehérvári úti ...
Esélyteremtő Budapest
Legyen még jobb óvodába járni! - Biztonságban, közösségben
A közösség és a gyerekek védelme minden óvodának fontos és egyben nehéz feladata. Az óvodában dolgozó pedagógusok és szakemberek a napi munkájuk ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Helyi - kis ötlet
Okos zebra
A Remetei út és Hidegkúti út találkozásától Solymárig nincs hivatalos ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Helyi - nagy ötlet
A gyalogátkelőhelyek figyelemfelkeltő kialakítása
Betelepíthető meglévő oszlopokra és tartószerkezetekre, és szükség esetén egy lámpatestben megoldható a közvilágítás és a zebra világítása is. Hogy sötétben is látható ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
1-21 elem, összesen: 720