1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpár sáv megszűntetése, karók eltávolítása, másodk autó forgalmi sáv visszaállítása
A létrehozottt kerékpársáv folymatos dugókat, elviselhetetlen várakozási időt okoz. Szükség van újra a második gépkocsi forgalmi sávra az Erzsébet körúton! A parkolási ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
Helyi - kis ötlet
Városrész-történeti tanösvény és gyalogos közlekedés fejlesztése Ürömhegy-Aranyhegyen
Ürömhegy-Aranyhegyen, az Ürömhegyi lejtő Cserszömörce utca és Kőpor köz közötti szakaszán városrész-történeti tanösvényt lehetne létrehozni, mely bemutatja a városrész történetét- határkövek a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése
A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - kis ötlet
Lehel tér megújítása
Lehel tér és környékének megújítása, kulturáltabbá tétele, figyelembe véve a több ezer naponta ott áthaladó ember igényeit. Zöld növényzet, ivókút, árnyékolók stb. ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Helyi - nagy ötlet
Görkorcsoly és gördeszka park
Az ötlet egy görkorcsolyások, gördeszkások számára létrehozott gyakorló pálya, kisebb park. A kb. 200-300 nm-es létesítmény tartalmazna 2-3 kisebb, nagyobb beton (nem ...
Zöld Budapest
Ételpazarlás helyett ételosztás
A Munch alkalmazás mintáját követve létre lehetne hozni egy rendszert, amibe különböző városi éttermek, pékségek, boltok regisztrálnak, és az aznap nem eladott ...
Esélyteremtő Budapest
Használt ruha-cipő gyűjtő konténerek
Jó lenne, ha nem csak város széli nagy áruházak parkolóiban lennének használt ruha és cipő gyűjtésére alkalmas konténerek, hanem a belvárosban is, ...
Helyi - nagy ötlet
Gizella sétány rendbetétele
A Boráros tér és a MüPa között húzódó Gizella sétány még a téli időben is akutyások és futók kedvelt Duna menti ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák újrafestése
Zebrák felfestése nagyon rossz állapotban van a Bartók Béla úton és a Móricz Zsigmond ...
Zöld Budapest
A budapesti patakok természetesebbé tétele
Apró beavatkozásokkal a kiegyenesített, lemélyített betonteknőben folyó patakok is változatosabbá, sokszínűbbé tehetők, amelyek sokat jelenthetnek az élővilág, az azon keresztül nekünk, emberek ...
Nyitott Budapest
Garázsvásárok hétvégéje
Az önkormányzat szervezzen garázsvásár hétvégéket: egy hétvége - egy kerület. A kiválasztott kerületben lakók jelentkezhetnek, hogy saját házukban az adott hétvégén garázsvásárt ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Helyi - nagy ötlet
Bringasztráda az Alkotás utcán
A Széll Kálmán tér és a BAH csomópont között védett kerékpársáv kialakítása az Alkotás utcán az Üllői út mintájára. A Villányi úti ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos átkelés
A Teleki László tér-Népszínház utca-Bauer Sándor utca nagy kereszteződésben mind az autósoknak, mind a gyalogosoknak "száz felé" kell figyelni egyik oldalról a ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720