1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Csúszásmentesítés a forgalmas budapesti gyalogátkelőhelyeken
Javaslom, hogy Budapest legforgalmasabb és legszélesebb gyalogátkelőhelyeinek felületét lássuk el csúszásmentes bevonattal. Ez különösen indokolt a város frekventált csomópontjaiban, ahol a gyalogosforgalom ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Nyitott Budapest
Telebusz lefedettség bővítése a Budai külkerületre
A BKk által üzemeltetett telebusz szolgáltatás lefedettségének bővítése a Frankhegyi és Alsószállási ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Rákosrendezőnél
Biztonságosan és szabályosan szinte lehetetlenség megközelíteni Rákosrendező vasútállomást a XIII. kerület irányából, ezért szükséges lenne a kerékpárút Dévényi utcai átvezetésével párhuzamosan egy ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - nagy ötlet
BKV Forgalom irányító épület (Gomba) hasznosítása, Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt lebontása
Tavaly átadták az Örsön Kőbányát és Zuglót összekötő gyalogosátkelőt a Kerepesi úton. Sajnos az ott elhelyezkedő Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt teljesen ...
Helyi - nagy ötlet
Fedett és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása a Kelenföldi pályaudvarnál
A Kelenföldi pályaudvar régi aluljáróban zárt és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása. A B+R kerékpártároló területe a korábbi üzletek helyén, külföldi mintára kerülne ...
Helyi - nagy ötlet
Buszobloket es keszulekeket kene kitenni minden megalloba hogy tudjuk mikor erkezik a busz
Az egesz Pesti utra minden megalloban ki kellene epiteni a buszobloket es jo lenne ha minden megalloban lenne olyan keszulek ami mutatja ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Esélyteremtő Budapest
befogadó jatszotér egyszerűen
Kedemenyezesem lenyege, hogy minel több ( akár minden) jatszoteren legyen olyan hinta, amivel atlagos kepessegű es speciális igényű, akár súlyos mozgássérült gyerekek ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Helyi - nagy ötlet
Tímár utca - Árpád fejedelm útja park felújítása, rendezése
Az említett helyszínen lévő park elhanyagolt, a gyalogutak sárosak, és sokszor nem követik a kitaposott gyaloglási irányokat. Az utak felújítása, és néhány ...
1-21 elem, összesen: 720