1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Nyitott Budapest
Közösségszervezés, előadások, interaktív workshopok, játékosított ismeretterjesztés
A rendszeres nyilvános közösségépítő programok nemcsak fejlesztik a kulturális életet, ismeretterjesztőek és szórakoztatóak, de még össze is hozzák az egymás közelében lakó ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - kis ötlet
Tetőt a bicikli tárolók fölé!
A Rákoskersztúr központjában található bicikli tárolók fölé, a buszmegállókhoz hasonló, az időjárásnak ellenálló falak, illetve tető ...
Esélyteremtő Budapest
Budapesti Tudásösvény Ösztöndíj? Budapesti Álmok, Valóra vált Célok? Duna-parti Diákok?
Középiskolás érettségi előtt álló fiataloknak már szórványosan vannak ösztöndíj programok. Ennek a programnak a célja célja, hogy ösztönözze a Budapesten élő, hátrányos ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - nagy ötlet
Kertész és Akácfa sarka
Legyen kiemelve, kiszínezve és évente karbantartva.
Kérem szépen felülvizsgálni és közlekedési szakemberekkel egy optimális megoldást ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Helyi - kis ötlet
Margit-sziget északi részén kültéri fitness pálya fejlesztése
A Margit-sziget északi részén egy fitness pálya került kijelölésre (a Google mapson is ilyen néven szerepel, az"Öko-játszótér"-hez közel), sőt a terület ...
Zöld Budapest
Budapesti zöld utak fejlesztése
Budapesten számtalan, a lakosság által akár tömegesen használt zöldút alakult ki. Ezek gyakran csak egy-egy népszerű ösvényt jelentenek, néhol földutakat, vagy kisebb ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
1-21 elem, összesen: 720