1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Nyitott Budapest
emléktábla müemlékeken
egységes, jól megjelölt, az épület ről lerással ellátott emléktáblák a műemlékeken, mint pl ...
Nyitott Budapest
Közösségszervezés, előadások, interaktív workshopok, játékosított ismeretterjesztés
A rendszeres nyilvános közösségépítő programok nemcsak fejlesztik a kulturális életet, ismeretterjesztőek és szórakoztatóak, de még össze is hozzák az egymás közelében lakó ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártárolók a Fogaskerekű vonalán
A kerékpártárolók legalább 10 kerékpár tárolására legyenek alkalmasak, valamint ahol még nincs fedett utasvárót is érdemes lenne ...
Helyi - kis ötlet
Esőbeállók a Szentlélek téri felüljáró buszmegállóiban
A Szentlélek téren az Árpád-hídon található a 34-es és a 106-os busz megállóhelye, valamint villamospótlás esetén itt állnak meg a pótlóbuszok is. ...
Helyi - nagy ötlet
Tímár utca - Árpád fejedelm útja park felújítása, rendezése
Az említett helyszínen lévő park elhanyagolt, a gyalogutak sárosak, és sokszor nem követik a kitaposott gyaloglási irányokat. Az utak felújítása, és néhány ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Helyi - kis ötlet
Hűsítő zöld szigetek - Árnyékolás és zöldítés a Százház parkban
Probléma: A Százház park a környék egyik fontos közösségi tere, azonban a nyári hőségben szinte használhatatlan, mivel alig található benne árnyék. A ...
Helyi - kis ötlet
Tetőt a bicikli tárolók fölé!
A Rákoskersztúr központjában található bicikli tárolók fölé, a buszmegállókhoz hasonló, az időjárásnak ellenálló falak, illetve tető ...
Helyi - kis ötlet
zöld padok
Jó volt, amikor le lehetett ülni a téren, miközben várakozott valaki. Az üzletek termékeit leülve lehetne elfogyasztani és a nyári hőségben a ...
Helyi - kis ötlet
Tátra téri történeti tábla
Történeti tábla kihelyezése a Tátra téri környékén ami Pesterzsébeten tekinteni ...
Helyi - kis ötlet
Ping Pong asztal minél több elhelyezkedik
Pesterzsébeten is legyen ping pongozás népszerűsége, ezért legyen minel többen helyezkedik el a ping pong asztalokat. Pesterzsébeten játszótér mellett, parkon, és a ...
Helyi - nagy ötlet
Csúszásmentesítés a forgalmas budapesti gyalogátkelőhelyeken
Javaslom, hogy Budapest legforgalmasabb és legszélesebb gyalogátkelőhelyeinek felületét lássuk el csúszásmentes bevonattal. Ez különösen indokolt a város frekventált csomópontjaiban, ahol a gyalogosforgalom ...
Helyi - kis ötlet
Hengermalom utca és Öböl utca találkozásának rendezése
A BudaParti Öböl utca sétányról a Hengermalom útra kiérve nem megoldott aszfaltozott talajon a járdára jutás. Az ötlet az, hogy kerüljön rendezésre ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen körbejárható/akadálymentes zebra által az Örs vezér tere!
Az Kerepesi út zuglói és kőbányai oldalát az Árkád felől összekötő zebra után a Blahához hasonlóan sokak életét megkönnyítené, ha nem csak ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos telezöld (pedestrian scramble) a Pozsonyi u. - Tél u. kereszteződésben
Az ötlet a címbeli kereszteződésben a jelzőlámpa áthangolását célozza egy új fázis hozzáadásával. Ebben az eddig 8 külön vezérelt zebrán egyszerre kéne ...
Nyitott Budapest
Főútvonalak útburkolati jeleinek felfestése
Az út fenntartójának kötelessége az közút hálózat kreszben meghatározott útburkolati jelekkel történő ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720