1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhely a Fáy-Hajdú kereszteződésbe
Gyalogátkelőhely ltesítése a folyamatos forgalmú Hajdú utca és Fáy utca ...
Helyi - nagy ötlet
Forgalomgyorsítás, balesetmegelőzés a Szépvölgyi út és Folyondár utca sarkán..
Kanyarodósávok létesítése és közlekedési lámpák telepítése a Szépvölgyi út és Folyondár utca ...
Zöld Budapest
Az ivóvízfogyasztás népszerűsítése és a műanyaghulladék mérséklése az iskolások körében
Budapest-arculattal ellátott kulacsok kiosztása a fővárosi iskolások számára, az egészségtelen üdítőitalok helyetti ivóvízfogyasztás népszerűsítése és az egyszer használatos PET-palackok használatának csökkentése ...
Helyi - kis ötlet
Madarász Viktor utca és Gyöngyösi sétány közti gyalogos közlekedés könnyítése
A Madarász Viktor utca és Gyöngyösi sétány közötti átjáró (Madarász V. u. 35-37.) előtt lévő sövény északi részéből 1 méteres szakasz megszüntetése, ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - kis ötlet
Béke utcai biztonságos biciklis és gyalogos átkelés
A Rákos-patak melletti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele oly módon, hogy azt gyalogosok is ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Közvilágítást az Összekötő utcára!
A 17.kerületben található Összekötő utca közvilágításának kiépítése és ...
Helyi - nagy ötlet
Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele
A Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele, P+R parkoló és rendezett zöldterület ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Nyitott Budapest
Javaslat az utcazenélés helyszínek zenészekkel való közös kijelölésére és támogatására
Az utcazenei helyszínek kialakításában javaslom, hogy a jelenlegi szűkös lehetőségek helyett több tér legyen biztosítva az utcazenészek számára, mert az ...
Helyi - kis ötlet
Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten ("Leafy Lounge: Shady Stops in green Budapest")
A "Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten" célja, hogy Budapest egyik legkedveltebb parkja, a Városliget körül található buszmegállókat zöld növényzettel borítsuk ...
Helyi - kis ötlet
39-es autóbusz megállójának az üzlet elé helyezese a kutyafuttató előtti helyett. kb
39-es busz a Csalogány utcai megállójat a Lidl elé javasolom áthelyezni.Ezzel kb.100 metert ...
Zöld Budapest
Erdei talajos részek kialakítása az óvodákban, játszótereken és ezzel kapcsolatos szemléletformálás
Füves-fás részek kialakítása az önkormányzati fenntartású gyermekintézmények udvarán a gyermekek mikrobiomjának és ezáltal immunrendszerének támogatása érdekében. Az ötlet része legyen a pedagógusok ...
Helyi - kis ötlet
Zárt kerékpártároló létesítése bevásárló központ előtt
Az Árkád előtt zárt biztonságos kerékpáros tárolási lehetőség legyen .Mivel rengetegen szoktak menni biciklivel bevásárolni illetve sok a lakóház a környéken ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Érkezésjelző tábla
A villamosok indulását mutató elektronikus tábla a Tas Vezér utcai megállóban (Nagy gyermek forgalom ...
1-21 elem, összesen: 720