1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
befogadó jatszotér egyszerűen
Kedemenyezesem lenyege, hogy minel több ( akár minden) jatszoteren legyen olyan hinta, amivel atlagos kepessegű es speciális igényű, akár súlyos mozgássérült gyerekek ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Helyi - kis ötlet
A szavazàsra tavaly bocsàjtott lakókonténerek kisegítő ötlete
A legutóbbi szavazatra bocsàjtott lakókonténereket a budapesti hajléktalanoknak ötletre reagàlnék
Úgy tudom hogy az Ozorai fesztivàlon alvókapszulàkban lehetett éjszakàzni a vendégeknek
Az àra ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Nyitott Budapest
Főváros és az AI
Az információs technológiák rohamos fejlődése miatt a hivataloknak is lépést kell tartaniuk a változásokkal.
Az AI és az IT területén napról napra ...
Előzetes kategória
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Alig tudtuk megszokni és a kedvezményeit ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Helyi - nagy ötlet
Sétáló utca
Leírás
A Pozsonyi út, amely már és már több mint 10 éve Újlipótváros a XIII. kerület és a Főváros olyan kiemelt jelentőségű minőségű ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljenek meg a hiányzó zebrák az Astoriánál!
Fontos előrelépés volt, hogy az Astoria-csomópontnál új zebra épült 2024-ben, de ez messze nem elégséges! Meg kellene épülnie a csomópont déli részén ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld villamospálya a 3-as vonalán
A 3-as villamos vonalán a Mexikói út végállomás és az Örs vezér tere között - a Kőbányán a Liget tér és a ...
Helyi - nagy ötlet
Gizella sétány rendbetétele
A Boráros tér és a MüPa között húzódó Gizella sétány még a téli időben is akutyások és futók kedvelt Duna menti ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - kis ötlet
Az Újszász utca átnevezése Újszász úttá
Lecserélni az ősszes Újszász utcán lévő utca táblát Újszász útasra, és esetleg átnevezni a legtöbb fontosabb dokumentumon lévő ...
Helyi - nagy ötlet
közpark
Deés utca, Öv utca sarkán lévő Önkormányzati telek pihenő park létrehozása.Nincs a közelben ilyen ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert létesítési a keresztúri lakótelepen
A keresztúri lakótelepen sok belső udvarrész lelakott és nincs jelenleg funkciója. Egy ilyen belső udvaron épülhetne ki egy elkerített közösségi kert magaságyások ...
Helyi - kis ötlet
Grillezőhelyek kőbányai parkokban
Közösségi grillezőhelyek kialakítása kőbányai parkokban. Fixen telepített grillezőállványok létesítése olyan helyeken, ahol megoldható a megfelelően tűzvédett kialakítás (1-2 méteres körben tűzbiztos talajfelszín), ...
Helyi - kis ötlet
Stopplámpa: Közösségi Utazás Támogatása a Budakeszi úton
A Budakeszi út reggeli csúcsforgalmának enyhítése egy innovatív stoppolást segítő rendszer kiépítésével, amely lehetővé teszi a buszmegállókban várakozók számára, hogy jelezzék az ...
Helyi - kis ötlet
parkosítás az Üllői és Ecseri úti csomópontnál
Az Ecseri úti és Üllői úti kereszteződésnél található zöld terület jelenleg csak részben növényesített.
az ötlet a következőket tartalmazza:
- fák és más növények ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert Kőbányán
Legyenek Kőbányán is közösségi kertek. Erre kihasználatlan, leromlott állapotú területeket célszerű felhasználni. Fontos, hogy körülkerített, zárható területen legyenek, olyan helyen, ami gyalog, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720