1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Sebességmérővel a gyorshajtás ellen.
Telepített sebességmérők elhelyezése több olyan utcában, ahol gyakoriak a ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák Újpest-központban
A IV. kerületi Újpest-központnál két zebra kialakítása a villamost keresztezve az István ...
Helyi - nagy ötlet
Szob-Budapest kerékár út hiányzó szakaszának megvalósítása Újpesten
Váci út-Tomori utca sarok és Váci út- Árpád sarok között kerékpár út létesítése. Amíg a hely lehetővé teszi a Váci út mentén. ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar környéke
A felszíni gyalogos átkelés lehetőségének kialakítása szükséges volna az Alkotás utca és a Déli pályaudvar között. Jelenleg csak a villamosmegálló közelíthető meg ...
Esélyteremtő Budapest
Lelkisegély telefonszámok és reménykeltő üzenetek a budapesti hidakra
A javaslat célja, hogy Budapest hídjain jól látható helyekre (például a korlátokra, oszlopokra, kis táblákra) éjjel-nappal elérhető lelkisegély-szolgálatok telefonszámai és reményt adó ...
Helyi - kis ötlet
Utca újragondolása
Az említett szakaszon kevés fa, feltöredezett burkolat, hiányzó macskakövek de annál több vendéglátó hely található. Ezek összesége egyes a környéken élő lakosnak ...
Helyi - kis ötlet
Váci út 50. előtti terület zöldítése bővítéssel.
Váci út 50. (Lehel Piac) zöldítése, zöld terület bővítése.
- a fák kivágásának és a zöld terület lebetonozásának megakadályozása
- a területről a betonkockák felszedése ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Nyitott Budapest
A tánc mindenkié, szabadtéri közösségi táncterek kialakítása
A tánc mindenkié kezdeményezés célja, hogy Budapest különböző kerületeiben olyan, tánchoz alkalmas szabadtéri helyszínek jöjjenek létre, ahol mind a profi, mind az ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Esélyteremtő Budapest
Telekspekuláció visszaszorítása
A telekspekuláció is közrejátszik az ingatlanárak emelkedésében. Ezt úgy lehetne visszaszorítani, hogy akinek egy milliárd Forintnál értékesebb telek van a birtokában és ...
Helyi - nagy ötlet
Thököly út VII. kerületi szakaszának zöldítése: A fenntartható és élhető városi környezetért
A Thököly út VII. kerületi szakasza alulzöldített, ami rontja a környék lakhatóságát, növeli a lég- és zajszennyezést, valamint fokozza a hősziget-hatást. A ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Zöld Budapest
Ételpazarlás helyett ételosztás
A Munch alkalmazás mintáját követve létre lehetne hozni egy rendszert, amibe különböző városi éttermek, pékségek, boltok regisztrálnak, és az aznap nem eladott ...
Helyi - nagy ötlet
Lakossági parkolóházak a belvárosba
Nagyon tetszik az irány, hogy legyen több biciklis út, több fa, több tér a gyalogosoknak. Ezzel óhatatlanul együtt jár, hogy csökkennek a ...
Előzetes kategória
178-as autóbusz járat körjárattá alakításával a tabániak közlekedésének javítása.
A 178-as autóbusz - lakossági kérések ellenére - nem közlekedik az Erzsébet hídon át a Kossuth Lajos utca, Rákóczi út nyomvonalon, ezáltal ...
Helyi - kis ötlet
Esővíz gyűjtő tartály biztosítása a lakosság számára
Az ötlet keretén belül 1 db 300 literes tartály, tartályfedéllel, talppal és csappal kerülne biztosításra a kerületi lakosság - udvarral rendelkező szervezetek, ...
Zöld Budapest
Árnyékolás
Hatékony nap/hőségvédelem a BKK járatok megállóiban akar növényekkel, akár konnyűszerkezetes megoldásokkal úgy, hogy ne csak 2 ember élvezhesse a hőgutamentes ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Nyitott Budapest
A budapesti bérlet árát vissza kéne állítani a korábbira
Budapesten vissza kéne állítani a bérlet árát, mivel az árcsökkentés járatritkítással járt, és ettől naponta szenvedünk! Az 5-ös buszjárat nagyon ritka, 16-17.30 ...
1-21 elem, összesen: 720