1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Nyitott Budapest
Utcazene pont egy forgalmas helyen
Hivatalos szervezésű és fenntartású utcazene pont a városban, ahol online időpontot foglalva bárki felléphet pl. egy ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar környéke
A felszíni gyalogos átkelés lehetőségének kialakítása szükséges volna az Alkotás utca és a Déli pályaudvar között. Jelenleg csak a villamosmegálló közelíthető meg ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Helyi - kis ötlet
Pesthidegkút, Hűvösvölgy kerékpáros összeköttetése a várossal
A II. kerület távolabbi részei felől pl. a Zsíroshegyi úton vezető kerékpárút folytatásának megvalósítása a belváros felé, ezen belül elsősorban a Hűvösvölgy ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Esélyteremtő Budapest
Lelkisegély telefonszámok és reménykeltő üzenetek a budapesti hidakra
A javaslat célja, hogy Budapest hídjain jól látható helyekre (például a korlátokra, oszlopokra, kis táblákra) éjjel-nappal elérhető lelkisegély-szolgálatok telefonszámai és reményt adó ...
Helyi - kis ötlet
Zöldítés
A XV. kerületi Rákos út Arany János utca és Wesselényi utca közötti szakaszán évelők, cserjék, fák telepítése és esővízmegtartó módszerek alkalmazása, figyelembe ...
Helyi - kis ötlet
Rákospatak mentén önkéntes szemét szedés szervezése
A Rákos patak környéke nagyban elhanyagolt a ligethez képest. Sok benne a szemét, omladozó gyárak vannak az oldalában. Hiszek benne a 14. ...
Helyi - kis ötlet
Dél Buda Tömegközlekedési történeti emlékhely
Budapest XI. és XXII. kerülete fontos történelmi jelentőséggel bír közlekedés szempontjából. Egykoron Helyi Érdekű Vasút számos villamos és vasútvonal és autóbusz vonal ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Nyitott Budapest
Közösségszervezés, előadások, interaktív workshopok, játékosított ismeretterjesztés
A rendszeres nyilvános közösségépítő programok nemcsak fejlesztik a kulturális életet, ismeretterjesztőek és szórakoztatóak, de még össze is hozzák az egymás közelében lakó ...
Helyi - nagy ötlet
Járda a bicajút mellé a parkba az Árpád fejedelem útján a Margit híd - Komjádi Uszoda között
Szükség lenne egy plusz 1,5 m széles járdára a parkon át menő vadiúj szuper bicajút oldalába az Árpád fejedelem útján Margit híd ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos telezöld (pedestrian scramble) a Pozsonyi u. - Tél u. kereszteződésben
Az ötlet a címbeli kereszteződésben a jelzőlámpa áthangolását célozza egy új fázis hozzáadásával. Ebben az eddig 8 külön vezérelt zebrán egyszerre kéne ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert Kőbányán
Legyenek Kőbányán is közösségi kertek. Erre kihasználatlan, leromlott állapotú területeket célszerű felhasználni. Fontos, hogy körülkerített, zárható területen legyenek, olyan helyen, ami gyalog, ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
1-21 elem, összesen: 720