1-21 elem, összesen: 173
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Helyi - kis ötlet
Pesthidegkút, Hűvösvölgy kerékpáros összeköttetése a várossal
A II. kerület távolabbi részei felől pl. a Zsíroshegyi úton vezető kerékpárút folytatásának megvalósítása a belváros felé, ezen belül elsősorban a Hűvösvölgy ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
Sétáló utca
Leírás
A Pozsonyi út, amely már és már több mint 10 éve Újlipótváros a XIII. kerület és a Főváros olyan kiemelt jelentőségű minőségű ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Nyitott Budapest
Több busz lámpa
Vannak lámpák ahol van kifejezetten buszoknak egy külön lámpa és így el tudják kerülni a várakozást a lámpánál. Az ötletben arról lenne ...
Helyi - nagy ötlet
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződés átalakítása
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződésnél a közel lévő HÉV autós átkelőhely miatt gyakran túlzsúfolt, dugónak ad helyet. Javasolnám az átalakítását, ...
Esélyteremtő Budapest
Könnyebb tájékozódás az aluljárókban
Színes csíkok felfestése az aluljárókba a padlóra, a metró kijáratoktól, az átszállási lehetőségekhez, a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrát a Pöttyös utcához
A Pöttyös utca metrómegálló jobb megközelíthetőségéért kellene egy új zebra az Üllői úton keresztül az Üllői út 130. magasságában ...
Nyitott Budapest
Legyünk színesek a Metrókban!
Budapest metróhálózata a közelmúltban több vonalon is megújult, de maradtak fekete foltok. A metróállomásokhoz vezető mozgólépcsők mellett az oldalfalak több helyszínen ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák Újpest-központban
A IV. kerületi Újpest-központnál két zebra kialakítása a villamost keresztezve az István ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Hungária körúton a Thököly út és az Egressy út között
A Hungária körút Budapest forgalmas folyosója, amelyen éjjel-nappal hömpölyög a forgalom. A Thököly út es az Egressy út közötti 750 méter hosszú ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Nyitott Budapest
Tematikus játszóterek és parkok
Budapesten a városligeti nagyjátszótéren kívül nincs több nagy tematikus játszótér, emiatt rendkívül zsúfolt és élvezhetetlen, ráadásul messzebb lakó családosoknak sok utazással is ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Nyitott Budapest
Utcazene pont egy forgalmas helyen
Hivatalos szervezésű és fenntartású utcazene pont a városban, ahol online időpontot foglalva bárki felléphet pl. egy ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
1-21 elem, összesen: 173