Leírás
Részben kapcsolódva Budapest Főváros már létező idősügyi és idősödés-ügyi projektjeihez, javasolok egy olyan digitális eszközökkel támogatott távjelenléti megoldást, ami lehetővé teszi a különböző önkormányzati - és később akár üzleti - szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés távoli elérését. A már most is elérhető online eléréssel szemben a javasolt megoldás lényege, hogy egy kifejezetten erre célra fejlesztett, különböző digitális eszközökkel felszerelt és valamiféle közösségi helyen (pl. könyvtár, önkormányzati épület) elérhető kioszkon keresztül valós, de akadálymentes ügyintézési lehetőséget teremtsünk. Az ügyfél, korra való tekintet nélkül, a kioszkon keresztül érheti el az ügyintézőt, aki a beépített eszközök segítségével, teljeskörű szolgáltatást nyújthat, magasszintű ügyfélélmény mellett. A felek akár dokumentumokat is mutathathassanak egymásnak, egyszerű, intuitív módon. Egy ügyintéző több távoli pontot is elláthat, az ügyfél pedig többféle ügyet is intézhessen.
Min szeretnél változtatni?
Jellemzően egyre nehezebb személyes ügyintézéshez jutni egy-egy probléma kapcsán. A személyes ügyintézés vagy távol esik, vagy pedig sokaknak nehézséget okoz online intézkedni. A digitális megoldás ebben segíthet, költséghatékonyan és emberközelien.