Vissza

PR kampány a tömegközlekedés népszerűsítésére

Leírás

Jelenleg számtalan ember gondolja úgy hogy "kinőttem én már a buszozásból" vagy hogy "buszozás a szegényeknek és a turistáknak van". Fontos lenne mindazok körében népszerűsíteni, közelebb hozni, látótérbe tolni a tömegközlekedést, mint lehetséges opció, sőt mint egy olyan opció, ami nem kényszermegoldás hanem sok esetben praktikusabb, olcsóbb, környezet barátabb mint az autós közlekedés. Felhívnia figyelmet arra, hogy a tömegközlekedés nem kényszermegoldás ha az embernek nincs pénze kocsira, hanem például a belvárosban egy olyan lehetőség amivel az ember nem bajlódik parkolóhely kereséssel, nem tapsol el ezreket parkolásra, nem vezet, csak utazik. Egyszerűen átvinni azt az özenetet, hogy attól hogy valakinek öltönyös munkája van, még nem furcsa busszal járni, hanem kifejezetten egy okos döntés számtalan szempontból.

Min szeretnél változtatni?

4-5 km-es belvároson belüli utak kocsival való megtétele, gyakran egyetlen fővel elképesztően környezetterhelő, és pusztán ego kérdése sokszor, hogy emberek nem szállnak fel inkább egy villamosra. Egy jó kampánnyal lebonthatóak ezek az előítéletek.

Hivatal visszajelzése

Az elutasítása indoka: A főváros cégei feladatellátásuk keretében végeznek szemléletformáló, edukációs tevékenységeket, ezért az önkormányzat a közösségi költségvetésből ilyet nem támogat.
Oszd meg másokkal is!
Sorszám
1813
Kategória
Zöld Budapest
Időszak
2022/2023
Állapot
Nem kapott szakmai jóváhagyást
Becsült költség
15 millió Ft
Beküldés
N/A, 2022.12.23.

Ne maradj le a közösségi költségvetéssel kapcsolatos legfontosabb hírekről és eseményekről! Iratkozz fel hírlevelünkre!

A hírlevelet körülbelül havonta egyszer küldjük ki, abban kizárólag a közösségi költségvetéssel kapcsolatban adunk információt, tájékoztatást, és a jövőben bármikor leiratkozhatsz róla.

Feliratkozás