1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Nagyvárad térre
A Nagyvárad térnél három irányban van zebra, a negyediket is ki kellene ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és az Ihász utca kereszteződésében
A Gergely utcában az Ihász utca sarkánál szükség lenne egy gyalogátkelő kijelölésére a buszmegállók mellett, a Gergely utcán ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - nagy ötlet
Járda a bicajút mellé a parkba az Árpád fejedelem útján a Margit híd - Komjádi Uszoda között
Szükség lenne egy plusz 1,5 m széles járdára a parkon át menő vadiúj szuper bicajút oldalába az Árpád fejedelem útján Margit híd ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogosátkelő létesítése a Mogyoródi út-Zászlós utca kereszteződésénél
Gyalogosátkelő létesítése a Mogyoródi út-Zászlós utca kereszteződésénél, a gyalogosforgalom ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros/Akadálymentes fel/lehajtó a Budafoki vasúti felüljáróra
A felüljáró gyalogos részét meg tudják közelíteni kerékpárral, rollerrel és kerekesszékkel ...
Helyi - nagy ötlet
Déli pályaudvar kerengő zöldítése
Déli pályaudvar előtti, fővárosi tulajdonban lévő kerengő zöldítése és élettel való megtöltése. Növények ültetése, burkolat cseréje, árnyékolók és ülőfelületek telepítése a Déli ...
Nyitott Budapest
Pénzügyi ismeretek iskolásoknak
Gazdasági, pénzügyi témákról gazdasági szakemberek, közgazdászok beszélgetnének iskolásokkal. Egy-egy iskolai csoport esetében több alkalomból álló sorozat lenne, pl. heti rendszerességgel, délelőtti külső ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Nyitott Budapest
Társasjáték gangok
A belvárosi bérházakban a gangokon a Játszóház projekthez hasonlóan társasjátékos alkalmak szervezése. Ezeket meg kell hirdetni majd az ott lakóknak faliújságon, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható körút - Jászai Mari téri szűk keresztmetszet felszámolása
A Nagykörúton ma a Jászai Mari téren (Buda irányában) szűk keresztmetszet van a kerékpárosoknak, és ebből kifolyólag a közútnak is. Senkinek nem ...
Előzetes kategória
Az éjszakai autóbusz hálózat kiterjesztése Budapest külterületeire
Budapesten jelenleg számos olyan külterület található (Békásmegyer-Ófalu, Aranyhegy, Harsánylejtő, Pálvölgy, Pasarét, Virányos, Kútvölgy, Zugliget, Sasad, Budafok, Péterimajor, Helikopter lakópark, Székesdűlő), ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Nyitott Budapest
Több busz lámpa
Vannak lámpák ahol van kifejezetten buszoknak egy külön lámpa és így el tudják kerülni a várakozást a lámpánál. Az ötletben arról lenne ...
Esélyteremtő Budapest
Ülőhelyeken a BKK utasai utazzanak, ne táskák
A BKK járművein piktogrammokkal és hangbemondással szükséges felhívni az utasok figyelmét arra, hogy tilos a járműveken egy embernek egy ülésnél több helyet ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720