1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Zökkenőmentes átkelés - Gyalogos lámpák szinkronizálása
Sok gyalogos átkelőnél a lámpák nincsenek optimálisan összehangolva, így sietni kell, vagy a járdaszigeten ragadunk. Például a Széll Kálmán téren gyakran pirosra ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Helyi - nagy ötlet
Élőhely kezelés és bemutatás a Nagytétényi Duna part természetvédelmi területen.
A Nagytétényi Duna part az M0 híd és az érdi határ között mintegy 4,5 km-en 2022 óta élvez helyi, fővárosi védelmet. Ehhez ...
Zöld Budapest
A Gyáli-patak újra éljen!
A robbanásszerű ökológiai válságot enyhítendő a Gyáli-patak revitalizálni -folyását, partját, élővilágát természetessé visszaállítani - legalább Budapest határain belül, illetve azon túl ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Előzetes kategória
zebránál aszfalt burkolatú figyelemmel felszólítással.
Zebránál legtöbbször mobiltelefonnal mennek át,nem is körül nézett meg. Bizzonság legyen ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Nyitott Budapest
Kárpitos ülések cseréje műanyagra a BKK járművein
A jelenlegi, kárpitozott ülések cseréje műanyag ülésekre a BKK járművein higiéniai ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Esélyteremtő Budapest
felszíni gyalogos közlekedés
Az aluljárók megszüntetése fontos lépés lenne a közbiztonság növelése és a városi közlekedés akadálymentesebbé tétele érdekében. A legtöbb helyszínen a gyalogosforgalmat felszíni, ...
Helyi - nagy ötlet
A 99-es busz megállóinak árnyékolása és zöldítése
A 99-es busz több megállójában hiányzik a fedett buszváró, máshol a kietlen, faltól falig aszfaltozott környezet, a zöld hiánya problémás. Fontos lenne ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Zöld Budapest
Decentralizált energia-közösségeket
Az energiaszolgáltatóval karöltve, kísérleti jelleggel jó lenne elindítani olyan energia-közösségeket, ahol (pl. irányítószám-körzetenként) lenne egy-egy központ, ami az energia-tárolást oldaná meg (pl. ...
Zöld Budapest
KukUPdate - szeméttudatosság új szintre emelve
Helyezzük a szemét tudatosságunkat magasabb szintre. A meglévő kukák mellé pontosabban azok tartóoszlopaira kerüljenek a visszaváltható fémdobozok ideiglenes tárolására kis doboztartó ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - nagy ötlet
Fizikailag elválaszott kerékpár út Soroksár és a Boráros tér között
Az Üllői útihoz hasonló védett kerékpár út kiépítése Soroksár Hősök terétől a Boráros térig új ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
1-21 elem, összesen: 720