1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos átkelő létesítése a Kerepesi úton, az Örs vezér tere kereszteződésben
Létesüljön felszíni gyalogátkelőhely a Kerepesi úton, az Örs vezér tere kereszteződésben, a Bolgárkertész utcai lakótelep és a metró végállomás ...
Helyi - kis ötlet
Átlagsebességmérőt a Lánchídra
Átlagsebességmérők elhelyezése a Lánchídon mindkét irányú forgalom ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Előzetes kategória
Grundot a srácoknak!
Iskola után, tele energiával nem tudnak hol szabadon focizni a gyerekek. Néhány parkoló, iskolaudvar jó lehetne. Végiggondolva a ...
Helyi - nagy ötlet
Rekortán futópálya építése Ganzkertvárosba
Futópálya építése a főváros egyik legsportosabb kerületében, a XVIII. ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Lőportár utca kereszteződésében
Létesüljön gyalogátkelőhely a XIIi. kerületi Lehel utcán a Lőportár utca ...
Helyi - kis ötlet
Jól kivilágított gyalogátkelőhely a Tétényi út elején
A XI. kerületi Tétényi út elején van egy fontos gyalogátkelőhely, ami a forgalmas, 2-szer 2 sávos Tétényi úton biztosít átkelést. A zebra ...
Nyitott Budapest
Bkk és a kirándulás
Kedves Önkormányzat!
A BKK segítene az általános iskoláknak, hogyha mennek valahova (például: közelben lévő múzeumba vagy színházba) akkor egy-egy buszjátatot indutani számukra. A ...
Helyi - kis ötlet
Napvitorlák a Hollán Ernő utcában
Az újlipótvárosi Hollán Ernő utca sétálószakán, a Szent István körút és a Budai Nagy Antal utca között, színes napvitorlákat lehetne telepíteni, melyek ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Kassák Lajos és Dunyov István utcák keresztezésében
Zebra kialakítása a Kassák Lajos utca és Dunyov István utca kereszteződésében a Spár felőli ...
Helyi - kis ötlet
Kutyapiszoár telepítése Külső-erzsébetvárosban
Kutyapiszoárok telepítése Erzsébetváros külső részén. Nagyjából 10 db
Szakmai szempontból, olyan terhelt övezetekben, ahol nagy mennyiségű vizelet termelődik napi ...
Nyitott Budapest
A budapesti bérlet árát vissza kéne állítani a korábbira
Budapesten vissza kéne állítani a bérlet árát, mivel az árcsökkentés járatritkítással járt, és ettől naponta szenvedünk! Az 5-ös buszjárat nagyon ritka, 16-17.30 ...
Helyi - nagy ötlet
Sétáló utca
Leírás
A Pozsonyi út, amely már és már több mint 10 éve Újlipótváros a XIII. kerület és a Főváros olyan kiemelt jelentőségű minőségű ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Játszókert
Egy olyan bezárható játszótér/kert megvalósulását szeretném, amit hétköznap délelőtt az iskolások használhatnak, kb. 14:00 óráig, utána -és hétvégeken egész nap- pedig a ...
Nyitott Budapest
Meditációs menedék
A Meditációs Menedék egy olyan nyilvános, szabadtéri park, amely elsősorban az introvertáltak számára biztosítana csendes, elvonulásra alkalmas helyet a természetben.
Egy panorámás, de ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Helyi - kis ötlet
500 méter mini dzsungel a szürke beton ellen
Az Illyés Gyula egy 2x2 sávos nagy forgalmú útszakasz, amit mindkét oldalon lakóházak szegélyeznek. nagy a gyalogos forgalom is minden napszakban. A ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720