1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Előzetes kategória
Budai fonódó villamos kiegészítése a 18-as villamossal, Krisztina körúton.
Dél-Buda - Óbuda fonódó villamos vonal Krisztina körúti hiányzó szakaszának, a 18-as villamos visszaállításával történő teljessé tétele.
Döbrentei tér - Déli p.u. közötti ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen gazdája a Mátyásföldi Repülőtérnek! Stop az autóknak!
A volt mátyásföldi repülőtér ma egy hatalmas zöld mező, melynek látszólag nincs gazdája, így egyre romlik az állapota. Miközben egyrészt a repülés ...
Helyi - kis ötlet
Utastájékozatató a János u - Rákosi út kereszteződéshez
A János utca és a Rákosi út kereszteződéshez úgy kellene kitenni egy BKK utastájékoztatót, ami mutatja a buszok érkezéseit, hogy mind a ...
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturális, szellemi hub létrehozása
Egy olyan közösségi fészek létrehozása, amelyben adottak a technikai feltételek (számítógépek, hangszerek, könyvek stb.) és a szakemberek (pszichológus, ifjúságpolitikus, tapasztalt stratéga, egyedi ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - kis ötlet
virágosítás
Szép napot ! Szerintem a Népliget szívében lehetne egy gyönyörű rózsa parkot alakítani, egy kicsi szökőkúttal a közepén. Hangulatos ...
Helyi - nagy ötlet
Út elválasztó járdasziget zöldítése
Az említett szakaszon az Üllői út 6 sávját középen elválasztja egy beton járdasziget. Ezt a járdaszigetet szeretném befüvesíteni és valamilyen igénytelen sövénnyel, ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
Helyi - kis ötlet
Okos zebra
A Remetei út és Hidegkúti út találkozásától Solymárig nincs hivatalos ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Nyitott Budapest
Nagyobb villamos megállókba digitális órák kihelyezése
Digitális órák kihelyezése a nagyobb földfelszín feletti közlekedési csomópontokba, villamos ...
Helyi - kis ötlet
Legyen óra a Déli pályaudvarnál!
Egy négyoldalas órát szeretnénk a Déli pályaudvarnál lévő 61-es villamos megállójának zebra felöli végén lévő sárga oszlopra. Mutatós órát szeretnénk óra, ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Kapy utca
Jelenleg két sáv halad felfele a Törökvész út irányában, amely a jelenlegi forgalmi viszonyok mellett nem indokolt. A külső sáv felhasználásával biztonságos ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártároló az újpesti víztorony környékére (kamerával)
A környéken sokan választják a kerékpáros közlekedést, amelyhez megfelelő infrastruktúra is rendelkezésre áll, azonban a biztonságos (bekamerázott) és rendezett tárolásra kevés lehetőség ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Előzetes kategória
Hozzák rendbe a Városháza tetejét!
A Városháza teteje alatt évek óta állványzat óvja a járókelőket a lehulló törmelék és hó veszélyétől. Ilyen megoldás nyilvánvalóan csak ideiglenesen alkalmazható, ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720