1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút oktató jellegű, gyerekbarát átalakítása
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút végig az autóktól elzárt kerékpárút, de a Budagyöngye és a Városmajor között sok olyan dolog történik ...
Helyi - kis ötlet
Közvetlen gyalogátkelőhely a Szerémi úton (Barázda utca kereszteződés)
Az elmúlt években a Barázda utca és Alíz utca térségében jelentős lakónegyedek létesültek, melyekből a gyalogos közlekedés egy része a Fehérvári úti ...
Nyitott Budapest
Információs táblák kihelyezése a fővárosi tulajdoni utcák névadóiról
Kerületi mintára tájékoztató táblák elhelyezése a fővárosi tulajdonú utcák utcanév tábláihoz, amely bemutatja az adott utca nevének eredetét, a legfontosabb tudnivalókat a ...
Helyi - kis ötlet
Zöld szigetek a város szívében - A Baross téri buszmegálló zöldítése
A projekt célja a Baross téren található, Buda felé menő buszmegálló környezetbarát átalakítása zöld megállóvá, amely csökkenti a hőszigethatást, javítja a levegőminőséget, ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Nyitott Budapest
Több busz lámpa
Vannak lámpák ahol van kifejezetten buszoknak egy külön lámpa és így el tudják kerülni a várakozást a lámpánál. Az ötletben arról lenne ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén (Váci út és Lomb utca közötti parkoló)
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén a Váci út és a Lomb utca közötti földes parkoló ...
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Nyitott Budapest
Budapest GO X BUBI / bérlet és alkalmazás integrálása
Olvasszák be a BUBI alkalmazást a Budapest GO-ba és tegyék lehetővé, hogy a havi/féléves/éves Budapest/Pest vármegye/ország bérletekkel kombinálható utazási forma lehessen a ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út - Haller utca kereszteződés szagmentesítése
Soroksári út - Haller utca kereszteződésben sajnos állandó jelleggel csatornaszag terjed. Ha valaki csak keresztül halad ezen a csomóponton, vagy a környéken ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Nyitott Budapest
Meditációs menedék
A Meditációs Menedék egy olyan nyilvános, szabadtéri park, amely elsősorban az introvertáltak számára biztosítana csendes, elvonulásra alkalmas helyet a természetben.
Egy panorámás, de ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Esélyteremtő Budapest
Telekspekuláció visszaszorítása
A telekspekuláció is közrejátszik az ingatlanárak emelkedésében. Ezt úgy lehetne visszaszorítani, hogy akinek egy milliárd Forintnál értékesebb telek van a birtokában és ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
1-21 elem, összesen: 720