1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Zebrát a Pöttyös utcához
A Pöttyös utca metrómegálló jobb megközelíthetőségéért kellene egy új zebra az Üllői úton keresztül az Üllői út 130. magasságában ...
Nyitott Budapest
Dunai kishajó
Kedves CSapat! KÉREM, kishajók visszaállítását - Dunán. Visszaállítását kérjük szépen olcsó és rendkivül tartalmas élményt nyújtott nekünk, sok embernek.. m Római partig ...
Helyi - nagy ötlet
Rekortán futópálya építése Ganzkertvárosba
Futópálya építése a főváros egyik legsportosabb kerületében, a XVIII. ...
Helyi - kis ötlet
Pesthidegkút, Hűvösvölgy kerékpáros összeköttetése a várossal
A II. kerület távolabbi részei felől pl. a Zsíroshegyi úton vezető kerékpárút folytatásának megvalósítása a belváros felé, ezen belül elsősorban a Hűvösvölgy ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - nagy ötlet
Új zebra az Üllői úton a Lőrinci piac felé
Új gyalogos-átkelőhely létesítése az Üllői úton az Üllői út és a Vasvári Pál utca kereszteződésénél a Lőrinci piac ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön Kassel-szegély minden busz- és trolimegállóba a Nagykörúton és azon belül!
A Kassel-szegély lehetővé teszi, hogy a buszok és a trolik a peronhoz kellően közel álljanak meg a megállókban. Emellett jobban is bírják ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Helyi - kis ötlet
Zajvédő plexi falak telepítése a Budaörsi úton
A Budaörsi út mellett kifelé a jobb oldalon a Dayka Gábor úttól a Sasadi útig letesitett lakóházak zajterhelése -főleg nyáron ...
Helyi - kis ötlet
Állítsák vissza a 109-es buszt az Óbuda, bogdáni út és a Batthyány tér M+H között!
Állítsák vissza a 109-es buszt, és negyed óránként járjon. Egy petíció is indult ezért amit 160 ember írt ...
Helyi - kis ötlet
Óhegy park zebra
Az Óhegy parkot sokan látogatják. Az autóval érkezők a Kőér utca mindkét oldalán parkolnak. Zebra csak a park két szélén van kialakítva, ...
Helyi - kis ötlet
Esővíz gyűjtő tartály biztosítása a lakosság számára
Az ötlet keretén belül 1 db 300 literes tartály, tartályfedéllel, talppal és csappal kerülne biztosításra a kerületi lakosság - udvarral rendelkező szervezetek, ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi veteményes/kiskert a Tabánba
A fejlesztés a Tabánban történne. Egy kerítéssel elkerített, nem túl nagy területű közösségi veteményeskert a terv, ahol különböző egyszerűbb fűszernövények, zöldségek, esetleg ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák a pesterzsébeti Ady Endre utcában
Gyalogátkelőhelyek létesítése a XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720