1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
Riksa / elektromos kocsi használat lehetősége a nehezen mozgó látogatóknak
Sok nehezen mozgó nyugdíjas és más mozgáskorlátozott is, akiknek nincs autója, közösségi közlekedéssel járnak ki a hatalmas méretű Új köztemetőbe, ahol aztán ...
Helyi - kis ötlet
Óhegy park zebra
Az Óhegy parkot sokan látogatják. Az autóval érkezők a Kőér utca mindkét oldalán parkolnak. Zebra csak a park két szélén van kialakítva, ...
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, aszfalt helyett fákat és évelőket
Újvidék téren a tér részévé tett korábbi útszakaszon legyen az aszfalt feltörve és a helyére kerüljenek talajkapcsolatos fák és évelők, valamint a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - nagy ötlet
Lakótelepi kerékpártároló
A Káposztásmegyeri lakótelepen lakom, ahol sokan használnának kerékpárt, de a házakban nincsenek tárolók, mert azokat sok évvel ezelőtt eladták. A lakótelepen szükség ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák újrafestése
Zebrák felfestése nagyon rossz állapotban van a Bartók Béla úton és a Móricz Zsigmond ...
Helyi - kis ötlet
Zsigmond téri szobor és környezetének rehabilitációja
A fejlesztési ötlet a Zsigmond téri (újlaki), történelmi jelentőségű Szentháromság szobor (fogadalmi oszlop, egykor.hu/budapest-ii--kerulet/ujlaki-szentharomsag-szobor/2472) restaurálására, és környezetének (forrás függvényében: a szobor parkjának ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes és Kerékpár út átkelőhely létesítése
A Közrakárt utca - Boráros tér és Nehru park közti zebra átkelőhely akadálymentesítése és a körútról érkező kerékpár forgalom bekötése a a ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturális, szellemi hub létrehozása
Egy olyan közösségi fészek létrehozása, amelyben adottak a technikai feltételek (számítógépek, hangszerek, könyvek stb.) és a szakemberek (pszichológus, ifjúságpolitikus, tapasztalt stratéga, egyedi ...
Helyi - kis ötlet
Az Újszász utca átnevezése Újszász úttá
Lecserélni az ősszes Újszász utcán lévő utca táblát Újszász útasra, és esetleg átnevezni a legtöbb fontosabb dokumentumon lévő ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó zebra és aszfalt, minimális zöldítés
A Madzsar József utca és a Hadrianus utca kereszteződésében aszfaltozás és zebrák pótlása a biztonságosabb közlekedés érdekében. A két utca kereszteződését közrefogó ...
Helyi - kis ötlet
Fényjáték a megújult Lánchídon
Kevesen tudják, de a megújult Lánchíd elég komoly DMX vezérlésű RGB díszvilágítást kapott.
Ez röviden annyit jelent, hogy a hídon található összes lámpa ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - kis ötlet
Védjük meg a kosárlabda és foci pályát!
Takarítsák a kosár/foci pályát a Csertő utca trolimegállónál!
Ne hagyjuk, hogy tönkremenjen és valami őrült ide is parkolót akarjon építeni!
A pálya remek adottságokkal ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - nagy ötlet
Járdaszigetek Nagykörút
A Nagykörúton több villamos peronnál lehetséges visszaállítani a gyalogosok elsőbbségét a villamos peron- járdasziget és a járda ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720