1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett
A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - kis ötlet
Ital és kávéautomata a Pillangó utcai metrómegállóban
A Pillangó utcai metró egy viszonylag sivár metrómegálló, ahol ital/édesség/kávéautomata se található. Ha az ember lekési a metrót, és mondjuk szívesen inna ...
Helyi - kis ötlet
0-24 órás könyvkölcsönző szekrény a FSZEK Üllői úti Könyvtáránál
A FSZEK Üllői úti Könyvtár előterében , olvasójeggyel nyitható ajtóval elzárva, egy könyvkölcsönző szekrény ...
Zöld Budapest
kutya wc
A Margit körúton található kutya wc-khez hasonló vagy akár ugyanolyan kialakítású helyeket javasolnék olyan belvárosi utcákba, ahol nincs se fű, se fa. ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Nyitott Budapest
Zebránál törtenő átkelés könnyítése( Lámpák ödszehangolása, zöld jelzés meghosszabítása)
A lényeg hogy most a villamos megálló miatt ugye 2 zebrán kell átmenni, e két lámpa abszolút nincs összehangolva , és a ...
Helyi - nagy ötlet
Egyenesen átsétálni az Oktogonon!
Az Oktogon ma a gyalogost kényszeríti kerülőre, pedig a villamossal párhuzamosan - egy újonnan kialakított zebrán - úgy lehetne átmenni az Andrássy ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar környéke
A felszíni gyalogos átkelés lehetőségének kialakítása szükséges volna az Alkotás utca és a Déli pályaudvar között. Jelenleg csak a villamosmegálló közelíthető meg ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Esélyteremtő Budapest
Fővárosi ruhacsere
Egy ruhacsere program, amelynek két eleme lenne: a tokenes, amely azt jelentené, hogy aki hoz ruhát, az kap tokent és a tokent ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - kis ötlet
Móricz Zsigmond körtér - Villányi út zöldítése és árnyékolása
A Villányi útnál, a 27-es és 240-es buszmegálló közelében szeretném javasolni árnyékolók telepítését vagy fák ültetését, hogy árnyékos várakozóhelyeket biztosíthassunk a BKK ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút Váci út és Hősök tere között (Dózsa Gy. úton)
Kerékpárút kialakítása a Dózsa György úton a Dráva utcai szakasz meghosszabbításaként, egészen a Hősök teréig, becsatlakozva az ott már meglévő szakaszokhoz. A ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720