1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Legyen zebra a Délinél a villamosmegállók között!
Egy zebrát szeretnének az itt lakó emberek, ami a 61-59-17-es villamosok Széll Kálmán tér felé menő megállójából átvezet a Krisztina körút felöli ...
Helyi - nagy ötlet
A BUBI kiterjesztése a Sasad Ligetig és Gazdagrétig
A BUBI 3.0 tervezett kiterjesztése során létesüljenek BUBI állomások a Sasad Liget lakópark környékén és Gazdagrét déli részén (Nagyszeben tér/Eleven Center) ...
Helyi - nagy ötlet
közösségi közlekedés fejlesztése
A Tétényi út és a Villányi út között autóbusz útvonal létesítése, mivel erre a szakaszra vagy gyalog, vagy àtszàllásos keülővel lehet eljutni ...
Zöld Budapest
Tisztaság, Rend
Szeretnék egy tiszta, élhető belvárost. A jelenlegi állapotok híven tükrözik a város vezetésének hozzáállását. Jó lenne egy kosz, bűz és hajléktalan mentes ...
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros pumpapálya a Moszkva sétány és az Árpád-híd találkozásánál
Sziasztok
Szeretnék egy kerékpáros pumpapályát létrehozni a 13. kerületben a Moszkva sétány és az Árpád-híd találkozásánál a volt ELMŰ-s sportpálya ...
Helyi - nagy ötlet
Zajvédő fal a Dózsa György úton a Tüzér utcánál
A Dózsa György út és a Tüzér utca kereszteződésben a "Székesfővárosi kislakásos bérházak" épületének mély előkertje nyílik a Tüzér utca irányába. A ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Helyi - nagy ötlet
100E busz megálló a Corvin negyednél
Az ötlet senmilyen pénzügyi forrást nem igényel, csak menetrend módosítást, mivel a megálló az éjszakai buszoknak már rendelkezésre áll a Corvin negyednél.
A ...
Nyitott Budapest
nevezetes utcai táblák
utcai táblák mellett lenne egy történeti emléktábla ahol nevezetes utcai névhez ...
Helyi - nagy ötlet
Közvécé/piszoár (nyugati tér)
A legideálisabb egy ingyenes közvécé lenne a nyugati téren vagy ahhoz nagyon közeli helyen. Amennyiben arra nem sikerül megfelelő területet találni akkor ...
Zöld Budapest
Neveljünk, ültessünk fákat!
Már az óvodás, iskolás kortól tegyük lehetővé, hogy a csoportok, osztályok fákat, örökzöldeket nevelnek önkormányzat által kiosztott, és/vagy, velük egyeztetett fajokból. Ez ...
Nyitott Budapest
Hajléktalanok javára ruhagyűjtési akciók szervezése, mobil WC mobil zuhanyok kihelyezése
Hajléktalanok javára ruhagyűjtési akciókat lehetne szervezni, hogy tiszta ruhát tudjanak hordani. Ki lehetne helyezni a forgalmas belvárosi terekre mobil WC-t és mobil ...
Nyitott Budapest
Hétköznapi hősök parkja
Végy egy elhanyagolt,
alig vagy nyomokban zöldet tartalmazó,
talán még neve sincs,
fővárosi területet.
Ültess rá fákat, bokrokat, virágokat.
Pár paddal, közösségi lehetőséggel.
Olyan ...
Helyi - nagy ötlet
Új kijelölt gyalogos-átkelőhelyek a X. ker. Kápolna u. - Halom u. csomópontban
A fejlesztés tartalma három darab kijelölt gyalogos-átkelőhely létesítése a X. ker. Kápolna u. - Halom u. ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságosabb zebra a Szent László út elején
A Szent László út és a Dévényi utca kereszteződésénél a meglévő gyalogos-átkelőhely átalakítása úgy, hogy a gyalogosok biztonságosabban tudjanak átjutni az úttest ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720