1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Zöld gyöngysor
Jó lenne városszerte kialakítani olyan összefüggõ sávokat/területeket, ahol autóforgalom-mentesen (fák alatt) lehet sétálni/futni/bringázni és így jutni el egyik helyrõl a másikra (pl. ...
Helyi - kis ötlet
Hengermalom utca és Öböl utca találkozásának rendezése
A BudaParti Öböl utca sétányról a Hengermalom útra kiérve nem megoldott aszfaltozott talajon a járdára jutás. Az ötlet az, hogy kerüljön rendezésre ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljenek meg a hiányzó zebrák az Astoriánál!
Fontos előrelépés volt, hogy az Astoria-csomópontnál új zebra épült 2024-ben, de ez messze nem elégséges! Meg kellene épülnie a csomópont déli részén ...
Helyi - nagy ötlet
Fasorpótlás a Fogarasi úton
A Fogarasi úton a Róna utca és Padlizsán utca között a páratlan oldalon fák ültetése (a parkolóhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
A 99-es busz megállóinak árnyékolása és zöldítése
A 99-es busz több megállójában hiányzik a fedett buszváró, máshol a kietlen, faltól falig aszfaltozott környezet, a zöld hiánya problémás. Fontos lenne ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Mártírok útja és a Magyar utca kereszteződésében
Gyalogátkelőhely létesítése a XX. kerületi Mártírok útja és Magyar utca kereszteződésében, lehetőleg a kereszteződés ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
Helyi - nagy ötlet
XVII. kerület, strázsahegyi panoráma park, Vasad utcával határos terület
A strázsahegyi panoráma park fejlesztése természetközeli módon, a helyi közösség tervezésbe való ...
Helyi - nagy ötlet
Lomtalanítás félévente
A helyi önkormányzat által megoldott még egy lomtatlanítási lehetőség szakaszosan a XIII. ...
Zöld Budapest
KukUPdate - szeméttudatosság új szintre emelve
Helyezzük a szemét tudatosságunkat magasabb szintre. A meglévő kukák mellé pontosabban azok tartóoszlopaira kerüljenek a visszaváltható fémdobozok ideiglenes tárolására kis doboztartó ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely a Bártfai utca-Fejér Lipót utca sarkánál
Nagy szükség lenne egy biztonságos gyalogos átkelőhelyre ezen a sarkon, mert sokan megyünk itt át kisgyerekekkel az óvodába, játszótérre és hiába jobbkezesek ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpározható körút - Jászai Mari téri szűk keresztmetszet felszámolása
A Nagykörúton ma a Jászai Mari téren (Buda irányában) szűk keresztmetszet van a kerékpárosoknak, és ebből kifolyólag a közútnak is. Senkinek nem ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Előzetes kategória
P+R gyarapodás
A P+R parkolóhelyek számának a növelése a városba érkező forgalom számára fontosabb csomópontok ...
Helyi - kis ötlet
Parkolók felfestése
A XV. Erdőkerülő utca lakásaihoz parkolást segítő aszfalt festések a helyes parkolást ...
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Esélyteremtő Budapest
Budapesti Tudásösvény Ösztöndíj? Budapesti Álmok, Valóra vált Célok? Duna-parti Diákok?
Középiskolás érettségi előtt álló fiataloknak már szórványosan vannak ösztöndíj programok. Ennek a programnak a célja célja, hogy ösztönözze a Budapesten élő, hátrányos ...
Helyi - kis ötlet
Helytörténeti és ipartörténeti sétaútvonalak Kőbányán
Kőbányán számos ipartörténeti emlék, gazdaságtörténeti szempontból fontos helyszín van, ugyanakkor ezek többsége szinte egyáltalán nincs benne a köztudatban. Az ötlet ezen helyszínek ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720