1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Zökkenőmentes átkelés - Gyalogos lámpák szinkronizálása
Sok gyalogos átkelőnél a lámpák nincsenek optimálisan összehangolva, így sietni kell, vagy a járdaszigeten ragadunk. Például a Széll Kálmán téren gyakran pirosra ...
Előzetes kategória
Földalatti vasúti infrastruktúra tervezés
A Rákosrendező (mint potenciálisan leendő fővárosi tulajdon) területén a szennyezett talaj cseréjével párhuzamosan vasúti sínek föld alá vezetésének lehetőségének ...
Helyi - kis ötlet
Gellérthegyi padok felújítása
Gellérthegyen számos helyen nagyon rossz minőségűek a padok, amik nemcsak kinézetben, de sajnos minőségben sem felelnek meg a mai kor és egy ...
Helyi - nagy ötlet
Fizikailag elválaszott kerékpár út Soroksár és a Boráros tér között
Az Üllői útihoz hasonló védett kerékpár út kiépítése Soroksár Hősök terétől a Boráros térig új ...
Nyitott Budapest
Főútvonalak útburkolati jeleinek felfestése
Az út fenntartójának kötelessége az közút hálózat kreszben meghatározott útburkolati jelekkel történő ...
Helyi - kis ötlet
Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten ("Leafy Lounge: Shady Stops in green Budapest")
A "Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten" célja, hogy Budapest egyik legkedveltebb parkja, a Városliget körül található buszmegállókat zöld növényzettel borítsuk ...
Helyi - nagy ötlet
Árpád híd zöldítése
A híd mindkét oldalán a járda/bringaút lélektelen, sivár mivoltának felpezsdítése. Dús, sűrű bokrok, virágládák telepítése a déli oldalra. Az északi bringás oldalra ...
Helyi - nagy ötlet
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződés átalakítása
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződésnél a közel lévő HÉV autós átkelőhely miatt gyakran túlzsúfolt, dugónak ad helyet. Javasolnám az átalakítását, ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Nyitott Budapest
BUBI bérlet integrálása a BKK bérletbe
Nem életszerű 2025-ben, hogy egy város közösségi közlekedéséhez két bérletet és két applickációt kelljen használni. Jó lenne a BUBI app-ot integrálni a ...
Helyi - kis ötlet
A Bőröndös utcai nagy játszótér kivilágítása
Megfelelő világítás kiépítése. A Káposztásmegyeren található játszóterek közül szinte egyedüliként csak a Bőröndös utca Külső-Szilágyi út felöli végén lévő nagy játszótér nem ...
Nyitott Budapest
Szabadstrandok Budapest területén belül feszítettvíztükrös nagy medencével
Budapesten ahol igénylik a lakóközösségek,fejlesztésképpen,szabadstrandot lehetne létesíteni egy-egy nagyméretű,feszítettvíztükrös medencével,amit professzionàlisan kiviteleznének az abban jàrtas szakemberek!
Fenntartàsi költségeket is beleszàmítanàm a 120milliós tàmogatàsba ...
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonság a föld alatt
A 4-es metró vonalán szeretném ha lenne automata plexi/üvegfal (strapabíró), fotocellás ajtóval. Amikor a metró megérkezik az ajtó érzékeli , majd ...
Helyi - nagy ötlet
Átkelőhely az Andrássy úton a Szív utcánál
Jelzőlámpás gyalogos és kerékpáros átkelőhely létesítése az Andrássy úton a Szív ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
1-21 elem, összesen: 720