1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - kis ötlet
PatakParty Projekt
A projekt célja egy jelenleg kevésbé használt patakparti területen olyan közösségi tér kialakítása, amely főként fiatalok számára piknikezési és sportolási lehetőségeket biztosít. ...
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Újpest Burger Fal
Javaslom, hogy az újpest-központi Burger King épületének tűzfalára kerüljön fel valamilyen újpestiekről vagy újpestieknek szóló művészeti alkotás, méghozzá úgy, hogy legyen nyílt ...
Helyi - nagy ötlet
A gyalogátkelőhelyek figyelemfelkeltő kialakítása
Betelepíthető meglévő oszlopokra és tartószerkezetekre, és szükség esetén egy lámpatestben megoldható a közvilágítás és a zebra világítása is. Hogy sötétben is látható ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó Üllői úti zebrák kialakítása
Az Üllői út szolgálhatna Pestszentlőrinc főútjaként, mely nem elválasztja, hanem összeköti a kerületet. Ez azonban ma nincs így. Hogy ezen változtassunk, első ...
Helyi - kis ötlet
Amíg jön a vonat
Az ember a kiszámíthatatlan közlekedés miatt gyakran 30-60 perceket is tölt a pályaudvaron a vonatra várva. A Westendben ilyenkor a komplett 70-es ...
Nyitott Budapest
Kárpitos ülések cseréje műanyagra a BKK járművein
A jelenlegi, kárpitozott ülések cseréje műanyag ülésekre a BKK járművein higiéniai ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Helyi - nagy ötlet
Lakossági parkolóházak a belvárosba
Nagyon tetszik az irány, hogy legyen több biciklis út, több fa, több tér a gyalogosoknak. Ezzel óhatatlanul együtt jár, hogy csökkennek a ...
Nyitott Budapest
Közösségi tárolók
Belvárosban sok lakónak kicsi a lakása, és nem tudja hol tárolni a holmijait, mert nincs tárolója a társasházban. II. kerületben találkoztam ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld Árpád út
A IV, kerületben található Árpád út járdaszegélyénél fák, bokrok, növények ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és az Ihász utca kereszteződésében
A Gergely utcában az Ihász utca sarkánál szükség lenne egy gyalogátkelő kijelölésére a buszmegállók mellett, a Gergely utcán ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - nagy ötlet
Út elválasztó járdasziget zöldítése
Az említett szakaszon az Üllői út 6 sávját középen elválasztja egy beton járdasziget. Ezt a járdaszigetet szeretném befüvesíteni és valamilyen igénytelen sövénnyel, ...
Nyitott Budapest
Innovatív Budapest, Tájékoztatás egyenlő esélyekkel
A fővárosban zajló különböző fejlesztések, beruházások, események és programokról való rendszeres tájékoztatás kiemelten fontos a fővárosi polgárok számára. Ennek érdekében javasolt, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó zebra és aszfalt, minimális zöldítés
A Madzsar József utca és a Hadrianus utca kereszteződésében aszfaltozás és zebrák pótlása a biztonságosabb közlekedés érdekében. A két utca kereszteződését közrefogó ...
1-21 elem, összesen: 720