1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Helyi - kis ötlet
Zsigmond téri szobor és környezetének rehabilitációja
A fejlesztési ötlet a Zsigmond téri (újlaki), történelmi jelentőségű Szentháromság szobor (fogadalmi oszlop, egykor.hu/budapest-ii--kerulet/ujlaki-szentharomsag-szobor/2472) restaurálására, és környezetének (forrás függvényében: a szobor parkjának ...
Helyi - kis ötlet
Rákospatak mentén önkéntes szemét szedés szervezése
A Rákos patak környéke nagyban elhanyagolt a ligethez képest. Sok benne a szemét, omladozó gyárak vannak az oldalában. Hiszek benne a 14. ...
Előzetes kategória
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül .
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül.
Mert a villamos megállók, és az utca tele van kaja ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út - Haller utca kereszteződés szagmentesítése
Soroksári út - Haller utca kereszteződésben sajnos állandó jelleggel csatornaszag terjed. Ha valaki csak keresztül halad ezen a csomóponton, vagy a környéken ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén (Váci út és Lomb utca közötti parkoló)
Kerékpárosoknak pumpapálya létrehozása a Rákos-patak mentén a Váci út és a Lomb utca közötti földes parkoló ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Járdaszigetek zöldítése a 17-es villamos Bécsi úti szakaszán
Bécsi út/Vörösvári út és Szent Margit Kórház megállók között több nem használt aszfaltos járdasziget van a villamossínek mellett. Ezek zöldítését javaslom az ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
Nyitott Budapest
Tematikus játszóterek és parkok
Budapesten a városligeti nagyjátszótéren kívül nincs több nagy tematikus játszótér, emiatt rendkívül zsúfolt és élvezhetetlen, ráadásul messzebb lakó családosoknak sok utazással is ...
Nyitott Budapest
éves/havi papír BKV bérlet digitalizációja
a BudapestGO appban legyen lehetoseg a papir alapu havi bkv berletet digitalizalni. Gyakran a ceg vagy onkormanyzat ezt papiron adja oda, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpár sáv megszűntetése, karók eltávolítása, másodk autó forgalmi sáv visszaállítása
A létrehozottt kerékpársáv folymatos dugókat, elviselhetetlen várakozási időt okoz. Szükség van újra a második gépkocsi forgalmi sávra az Erzsébet körúton! A parkolási ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Zöld Budapest
Városi hűsítő oázisok a kánikula ellen
A városi hőszigethatás miatt a sűrűn beépített területek jelentősen melegebbek lehetnek a külvárosoknál, ami a nyári hőhullámokkal együtt súlyos egészségügyi kockázatokat jelent. ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
1-21 elem, összesen: 720