1-21 elem, összesen: 170
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Helyi - kis ötlet
Utca újragondolása
Az említett szakaszon kevés fa, feltöredezett burkolat, hiányzó macskakövek de annál több vendéglátó hely található. Ezek összesége egyes a környéken élő lakosnak ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Esélyteremtő Budapest
Karókat el a mozgássérültektől!
Parkolóhely szabaddá tétele mozgássérült kártyával rendelkezők részére az erre alkalmas széles járdákon, az ezt akadályozó oszlopok, karók elbontásával, illetve a járdaszegély magasságának ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Zöld Budapest
Zöldsávokban talaj lehordása, hogy a csapadék hasznosuljon
Sok út menti keskeny sávban, fahelyen, túl magas szinten van a talaj. Így ha jön egy zivatar, nem tud hasznosulni a víz, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút Váci út és Hősök tere között (Dózsa Gy. úton)
Kerékpárút kialakítása a Dózsa György úton a Dráva utcai szakasz meghosszabbításaként, egészen a Hősök teréig, becsatlakozva az ott már meglévő szakaszokhoz. A ...
Helyi - nagy ötlet
Rákóczi híd budai hídfőjének gyorsabb, csendesebb és zöldebb biciklis elérhetősége
Rákóczi híd budai hídfőjéhez kétirányú bicikli út kialakítása a töltés északi oldalán teljesen közvetlen a töltés lábánál zöldben a Budafoki úttól kezdődően.
A ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes lejutás az aluljáróba
A felszínről 8 lépcsőlejárón lehet fel-le jutni a metróhoz. Az egyik helyett, vagy mellett mozgólépcsőt, vagy liftet kellene ...
Helyi - nagy ötlet
madzsar józsef utca / hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése
Madzsar József utca / Hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése, hogy könnyebben elérhető legyen a Budakalász felé menő ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése
A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Nyitott Budapest
Pályacsengőt a CAF villamosokra
A CAF villamosok kapjanak olyan villamosokra jellemző, összetéveszthetetlen csörgő-csengő jelzőhangot, mint pl. a Tátrák, Hannoveriek vagy a Ganz ...
Nyitott Budapest
Olvasó parkok
Jó időben kiülni a kertbe és ott olvasni: biztos sokan szeretik/szeretnék. És akinek nincs kertje? Irány a park(?). Legyenek olvasó parkok, azok ...
Helyi - nagy ötlet
H5 hèv Bèkásmegyeri állomásánam akadálymentesitèse
a H5-ös HÉV békásmegyeri állomására kellene nagyon egy lift, személyfelvonó, laposmozgolèpcső, bármi, hogy akadálymentesen elérhető legyen az állomás.
biciklivel és babakocsival is nagyon ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
1-21 elem, összesen: 170