1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Kevesebb kátyú a Rónán
Kátyúk kijavítása a Róna utca Fogarasi út és Bolgárkertész utca közötti szakaszán - ez minden ott elhaladó autós és biciklis ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - kis ötlet
Kutyabarát és tiszta utcák - Kutyagumi-gyűjtő állomások a VII. kerületben
Probléma: A VII. kerület sűrűn lakott, kutyabarát városrész, azonban a kutyapiszok gyakran problémát jelent az utcákon. Sok gazdi feledékenységből vagy zacskóhiány miatt ...
Zöld Budapest
Utcai szemetesprogram támogatása
Célkitűzés: Az utcai szemétgyűjtő edények számának növelése és hatékonyabb működtetése oly módon, hogy a társasházak vállalkozások aktívan részt vegyenek azok rendszeres ürítésében. ...
Nyitott Budapest
Lépcsőkre matricák felhelyezése
Jó lenne a lépcsőink szürkeségét tompítani és matricákkal, festéssel a tér élőbb részeivé tenni ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Helyi - kis ötlet
A 40 az új 50
A Kőér utca teljes szakaszán a megengedett sebesség 40 km/h-ra való ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos átkelő létesítése a Kerepesi úton, az Örs vezér tere kereszteződésben
Létesüljön felszíni gyalogátkelőhely a Kerepesi úton, az Örs vezér tere kereszteződésben, a Bolgárkertész utcai lakótelep és a metró végállomás ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Amíg jön a vonat
Az ember a kiszámíthatatlan közlekedés miatt gyakran 30-60 perceket is tölt a pályaudvaron a vonatra várva. A Westendben ilyenkor a komplett 70-es ...
Helyi - nagy ötlet
Fedett és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása a Kelenföldi pályaudvarnál
A Kelenföldi pályaudvar régi aluljáróban zárt és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása. A B+R kerékpártároló területe a korábbi üzletek helyén, külföldi mintára kerülne ...
Helyi - nagy ötlet
Csúszásmentesítés a forgalmas budapesti gyalogátkelőhelyeken
Javaslom, hogy Budapest legforgalmasabb és legszélesebb gyalogátkelőhelyeinek felületét lássuk el csúszásmentes bevonattal. Ez különösen indokolt a város frekventált csomópontjaiban, ahol a gyalogosforgalom ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Helyi - nagy ötlet
XVII. kerület, strázsahegyi panoráma park, Vasad utcával határos terület
A strázsahegyi panoráma park fejlesztése természetközeli módon, a helyi közösség tervezésbe való ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Esélyteremtő Budapest
Háziorvos helyett egészségbusz
Tudomásom szerint Budapesten már jelenleg is működnek szűrővizsgálatokat végző buszok. Ezekhez hasonlóan működhetnének olyan buszok, amelyek a háziorvossal nem rendelkező körzetekben heti ...
Zöld Budapest
A madárdalos Budapestért
Közterületeken legyen több olyan objektum, mely a madarak megtelepedését, fennmaradását szolgálja. Szabványos A/B/C/D típusú odúk kihelyezesén túl gondolok itt az itatók és ...
Helyi - nagy ötlet
Gizella sétány rendbetétele
A Boráros tér és a MüPa között húzódó Gizella sétány még a téli időben is akutyások és futók kedvelt Duna menti ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720