1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - nagy ötlet
Moszkva téri óra
A jelenleg a Budapesti Történet Múzeumban lévő egykori ikónikus nagyméretű kocka formájú 4 számlapos óra helyreállítása úgy, hogy az a jelenlegi ...
Helyi - nagy ötlet
Flórián tér többgeneràciós pihenő parkkà alakítàsa
Javaslom a park àtalakítàsàt, mely
egyszerre lehetne gyermekjatszótér, szabadteri sportpark (street workout) és időseknek pihenőpark.
Elkülönített, de àtjarhato es àtlatható egysegek biztosithatnàk ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás zebra az Aranyhegy vonatállomásnál
Az Aranyvölgy vonatállomásnál lévő gyalogátkelőhely közlekedési lámpával való kiegészítése a gyermekek biztonsága ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút Váci út és Hősök tere között (Dózsa Gy. úton)
Kerékpárút kialakítása a Dózsa György úton a Dráva utcai szakasz meghosszabbításaként, egészen a Hősök teréig, becsatlakozva az ott már meglévő szakaszokhoz. A ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Helyi - nagy ötlet
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződés átalakítása
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződésnél a közel lévő HÉV autós átkelőhely miatt gyakran túlzsúfolt, dugónak ad helyet. Javasolnám az átalakítását, ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Helyi - nagy ötlet
Tanösvényt a Halmierdőbe
Tematikus tanösvény létrehozása a Halmierdőben. Témája lehet az ott élő állatok és növények, nevezetes helyek bemutatása. Ezzel együtt madáretetők és itatók, pihenő- ...
Nyitott Budapest
Javaslat az utcazenélés helyszínek zenészekkel való közös kijelölésére és támogatására
Az utcazenei helyszínek kialakításában javaslom, hogy a jelenlegi szűkös lehetőségek helyett több tér legyen biztosítva az utcazenészek számára, mert az ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák újrafestése
Zebrák felfestése nagyon rossz állapotban van a Bartók Béla úton és a Móricz Zsigmond ...
Esélyteremtő Budapest
Könnyebb tájékozódás az aluljárókban
Színes csíkok felfestése az aluljárókba a padlóra, a metró kijáratoktól, az átszállási lehetőségekhez, a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Esővíz ne a csatornába folyjon, helyben hasznosuljon
Fontosnak tartom, hogy az emberek elszikkasszák az esővizet az ingatlanjukon.
Luxus a csatornába engedni.
A csatornába kötött ereszcsatornákról elvileg van adatbázisa a Csatornázási műveknek(?). ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
1-21 elem, összesen: 720