1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Zöld Budapest
Budapest szennyezetebb levegőjű területein levegő minőség monitorizálására eszközök telepítése.
Mivel ezen mérőeszközök kisméretűek, akár arra vállalkozó budapesti polgárok erkélyein, ablakain is elhelyezhetők lennének. A piacon számos olyan eszköz beszerezhető különböző áron, ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Helyi - nagy ötlet
Autóbuszöblök a Pesti úton
A Pesti út Kucorgó tértől a Sáránd utcáig terjedő szakaszán autóbusz-megállóöblök ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Helyi - kis ötlet
Hollós Korvin Lajos utca zöldterület rendezése
A jelenlegi "zöldterület jelenleg hulladéklerakóként illetve parkolóként vagy használva. Itt egy szabadidőpark nagyon jó lenne, esetleges fitneszparkkal, autóparkolóval vagy esetleg egy ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely a Bártfai utca-Fejér Lipót utca sarkánál
Nagy szükség lenne egy biztonságos gyalogos átkelőhelyre ezen a sarkon, mert sokan megyünk itt át kisgyerekekkel az óvodába, játszótérre és hiába jobbkezesek ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák a pesterzsébeti Ady Endre utcában
Gyalogátkelőhelyek létesítése a XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - kis ötlet
Okos zebra
A Remetei út és Hidegkúti út találkozásától Solymárig nincs hivatalos ...
Nyitott Budapest
Színes szőnyeggel a szürkesèg ellen
A Törökorszàgi Mandrinhoz hasonlóan lehetne nèhàny utcàban szőnyegmintàs a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
Helyi - kis ötlet
Plusz egy zebra, majd egy emberléptékű csomópont Albertfalván
Mintaprojekt: szabadítsuk ki a Fehérvári út villamosmegállóit a korlátlabirintusból!
Valójában itt a gyalogosáramlás javítása és a kapcsolódó esetleges közúti forgalomcsillapítás egymást segítve ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720