1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Zöldhomlokzat program Pilotprogram
Budapest Belvárosában kevés a zöldfelület ezért alternatív lehetőségekkel kell nővelni a zöldfelület ...
Helyi - kis ötlet
Üres, koszos, büdös telek hasznosítása - Kerékpártároló
Sok éve van ilyen állpaotban, és nem történt semmi az épület helyén. Talán kisebb beruházással lehetne hasznosítani a területet, és ezáltal a ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Nyitott Budapest
Egységes weboldal és alkalmazás budapesti kerületek önkormányzatainak
Legyen egységes, nem pedig kerületenként különbözően kialakított weboldalak és önkormányzati mobilalkalmazások Budapesten. A fővárosi és a kerületi weboldalaknak, alkalmazásokank is legyen azonos ...
Előzetes kategória
Fedett és védett kerékpártárolók csomópontoknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése metróállomásoknál, vagy egyéb fontos közlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely létesítése a Kalász utca végén a Királyok útján
A Kalász utca végződésében, ami a Nánási út és a Királyok útjának határát képezi, gyalogos átkelőhely létesítése a Királyok ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Előzetes kategória
Földalatti vasúti infrastruktúra tervezés
A Rákosrendező (mint potenciálisan leendő fővárosi tulajdon) területén a szennyezett talaj cseréjével párhuzamosan vasúti sínek föld alá vezetésének lehetőségének ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
Esélyteremtő Budapest
Használt ruha-cipő gyűjtő konténerek
Jó lenne, ha nem csak város széli nagy áruházak parkolóiban lennének használt ruha és cipő gyűjtésére alkalmas konténerek, hanem a belvárosban is, ...
Helyi - kis ötlet
Utca újragondolása
Az említett szakaszon kevés fa, feltöredezett burkolat, hiányzó macskakövek de annál több vendéglátó hely található. Ezek összesége egyes a környéken élő lakosnak ...
Nyitott Budapest
Színész hangok a BKK járatain
A színház világnapján - vagy a tavaszi fesztivál alkalmával, stb. - javaslom,hogy a BKK járatokon a budapesti színházak színészei mondják be az ...
Helyi - kis ötlet
Vezér utcai és a Mogyoródi úti bicikli utak összekötése
A Mogyoródi úton található bicikliút nagyszerű kapcsolatokat biztosít a Városliget és a Belváros felé, viszont sajnos végetér a Nagy Lajos király útjánál. ...
Nyitott Budapest
Főútvonalak útburkolati jeleinek felfestése
Az út fenntartójának kötelessége az közút hálózat kreszben meghatározott útburkolati jelekkel történő ...
Nyitott Budapest
zenélő sípok
Zenélő sípok a rakpart mentén. Ehhez egy olyan helyszínt kell választani ahol beépíthető síprendszer csővezetéke a partszakaszba és a csővek nyitott végeit ...
Helyi - kis ötlet
Gellérthegyi lépcsők és útburkolatok feljavítása
Gellérthegy lépcsőinek és járdáinak állapota néhol nagyon rossz állapotban van, de a mivel a 11. kerület jelzi, hogy ez fővárosi terület, ő ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Helyi - kis ötlet
Közlekedési tükör telepítése gyalogosok számára
Közlekedési tükör telepítése a Frankel Leó út és a Vidra utca kereszteződésében. A tükör a gyalogosok számára létesülne, mérete és elhelyezése a ...
Helyi - kis ötlet
Olof Palme sétány kerékpározhatoságának javítása
Az Olof Palme sétány egyik oldala legyen kifejezetten kerékpárút a másik pedig gyalogút. A két sáv elválasztására egy sárga záróvonalra, pár útjelre, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720