1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Innovatív Budapest, Tájékoztatás egyenlő esélyekkel
A fővárosban zajló különböző fejlesztések, beruházások, események és programokról való rendszeres tájékoztatás kiemelten fontos a fővárosi polgárok számára. Ennek érdekében javasolt, ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Helyi - kis ötlet
Az üllői út végének zöldesítése.
Az 50-es villamos nyomvonalán a szarvas csárda tértől kifele több zöldterület létrehozása, például a szelvényközbe füvet ültetni, vagy a béke téren a ...
Helyi - kis ötlet
Közvilgáítás kiépítése egy felújított úton egy nyugdíjasotthon előtt
A Batthány utcánál jelenleg nincsen közvilágítás, ami egy aktív buszvonal (134) ...
Nyitott Budapest
Dunai kishajó
Kedves CSapat! KÉREM, kishajók visszaállítását - Dunán. Visszaállítását kérjük szépen olcsó és rendkivül tartalmas élményt nyújtott nekünk, sok embernek.. m Római partig ...
Helyi - nagy ötlet
Játszókert
Egy olyan bezárható játszótér/kert megvalósulását szeretném, amit hétköznap délelőtt az iskolások használhatnak, kb. 14:00 óráig, utána -és hétvégeken egész nap- pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
zebra átkelőhely és az autósoknak domború közlekedési tükör
A 1184 Budapest Nefelejcs utca és Tinódi utca kereszteződésében a Tinódi utcából nehézkesen lehet kikanyarodni a Nefelejcs utcára, tekintettel arra, hogy bal ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Nyitott Budapest
Szabad gyerekszállítást a szülőknek!
Bölcsödék, óvodák, általánosiskolák és középiskolák bejáratai környékén parkolóhelyek fenntartása szülők ...
Helyi - nagy ötlet
Thököly út VII. kerületi szakaszának zöldítése: A fenntartható és élhető városi környezetért
A Thököly út VII. kerületi szakasza alulzöldített, ami rontja a környék lakhatóságát, növeli a lég- és zajszennyezést, valamint fokozza a hősziget-hatást. A ...
Helyi - kis ötlet
A Nehru part biciklizhetővé tétele
A Nehru parton sétálók sokszor teljes szélességben foglalják az utat, ami nagyon megnehezíti a kerékpározást. A kirakott fotelek is csak a rajta ...
Helyi - kis ötlet
Várakozó hely a 33-as Nagytétény felé tartó buszmegállójában
Ez egy nagyon olcsón megvalósítható, de szerintem sok oda járó vásárlónak könnyebbséget és ez által örömet szerző javaslat.
Nagyszerű kezdeményezésként tavaly óta ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó Üllői úti zebrák kialakítása
Az Üllői út szolgálhatna Pestszentlőrinc főútjaként, mely nem elválasztja, hanem összeköti a kerületet. Ez azonban ma nincs így. Hogy ezen változtassunk, első ...
Nyitott Budapest
STOP az aluljárókban!
A főváros legforgalmasabb aluljáróiban, pl.: Nyugati pályaudvar, Népligeti aluljáró...stb. .mozgatható paravánok kihelyezése, s ezeken közérdekű és a társadalmi és természeti környezetünket javító ...
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás a Ceruzás játszótérre
Kb. két közvilágítási lámpa segítené a játszótér használatát ősztől tavaszig, amikor az óvodai, ill.. az iskolai foglalkozás után (kb. 16 órától) már ...
Zöld Budapest
Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett
A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros biztonság növelése a Kálvin téren
Növeljük a kerékpáros útvonalak biztonságát a Kálvin tér környékén elválasztó oszlopokkal, a jelenleginél átláthatóbb és feltűnőbb felfestésekkel, tájékozódást segítő nyilakkal és táblákkal ...
1-21 elem, összesen: 720