1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Bemutatókert a városi vízmegtartás lehetőségeiről
Egy önkormányzati (lehetőleg belvárosi) parkban, - ahol esetleg van épület és parkoló is-, alakítsunk ki egy olyan környezetet, ami bemutatja a városi ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - nagy ötlet
közösségi közlekedés fejlesztése
A Tétényi út és a Villányi út között autóbusz útvonal létesítése, mivel erre a szakaszra vagy gyalog, vagy àtszàllásos keülővel lehet eljutni ...
Helyi - kis ötlet
Közvilgáítás kiépítése egy felújított úton egy nyugdíjasotthon előtt
A Batthány utcánál jelenleg nincsen közvilágítás, ami egy aktív buszvonal (134) ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút létesítése a Pongrácz út mentén
Kerékpárút létesítése a Pongrácz út mentén, annak teljes hosszában. A Salgótarjáni utca-Kerepesi út között elég a járdát rendbetenni, kis részen létrehozni a ...
Helyi - nagy ötlet
A Márton Áron téren körforgalom létesítése
Körforgalom létesítése a forgalom hatékonyabb elosztása érdekében, amely csökkentheti a torlódásokat és az utazási időt.
A tér rendezése és korszerűsítése: új burkolat, zöldfelületek, ...
Esélyteremtő Budapest
Rezsimentes bérlakás építését demonstráló épület megvalósítása
A demonstrációval az önkormányzatok számára új lehetőségeket lehet megmutatni, hogy vállalhatatlan költségek nélkül is lehet rezsimentes bérlakás állományt kialakítani, vagy szociális intézményeket ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Előzetes kategória
Védjük meg a kosárlabda és foci pályát!
Takarítsák a kosár/foci pályát a Csertő utca trolimegállónál!
Ne hagyjuk, hogy tönkremenjen és valami őrült ide is parkolót akarjon építeni!
A pálya remek adottságokkal ...
Helyi - nagy ötlet
Sétáló utca
Leírás
A Pozsonyi út, amely már és már több mint 10 éve Újlipótváros a XIII. kerület és a Főváros olyan kiemelt jelentőségű minőségű ...
Helyi - kis ötlet
Utca újragondolása
Az említett szakaszon kevés fa, feltöredezett burkolat, hiányzó macskakövek de annál több vendéglátó hely található. Ezek összesége egyes a környéken élő lakosnak ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra Pozsonyi utcára a buszmegálló és a villamos átjáró közé
Lámpás vagy legalább egyszerű festett zebra kialakítása a Shell kút felől érkező járda és az Angyalföld kocsiszín buszmegálló felöli járda ...
Zöld Budapest
Az ivóvízfogyasztás népszerűsítése és a műanyaghulladék mérséklése az iskolások körében
Budapest-arculattal ellátott kulacsok kiosztása a fővárosi iskolások számára, az egészségtelen üdítőitalok helyetti ivóvízfogyasztás népszerűsítése és az egyszer használatos PET-palackok használatának csökkentése ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Szent Margit templomnál
A Váci út-Lehel utca által határolt területen (Szent Margit tér) nincsen akadálymentes átkelési lehetőség sem a Váci utat, sem a Lehel utcát ...
Esélyteremtő Budapest
ANYAAA - Kisgyermekes anyákat támogató közösségi tér
Egy olyan teret javaslok létrehozni, ami a kisgyermekes anyáknak szól. Az anyák nem csak pelenkákról vágynak beszélgetni, hanem felnőtt dolgokról, párkapcsolati változásokról, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
1-21 elem, összesen: 720