1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett, a Határ út és az Aranyvölgy utca (meglévő kerékpárút) ...
Esélyteremtő Budapest
Rezsimentes bérlakás építését demonstráló épület megvalósítása
A demonstrációval az önkormányzatok számára új lehetőségeket lehet megmutatni, hogy vállalhatatlan költségek nélkül is lehet rezsimentes bérlakás állományt kialakítani, vagy szociális intézményeket ...
Helyi - kis ötlet
Alkotás utca betonszigeteinek zöldítésének folytatása a Déli pályaudvar és a Királyhágó utca között
Az Alkotás utca Déli pályaudvar környékét a beton uralja, rendkívül intenzív járműforgalom mellett alig található zöldfelület, ami ezt ellensúlyozhatná. Az Alkotás ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - nagy ötlet
Hegyi telebusz
A Látó-hegyen élők számára a közösségi közlekedés nem opció a távolság és a domborzat miatt. Számunkra a legközelebbi BKV-megálló 800m-ra és 80m ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen körbejárható/akadálymentes zebra által az Örs vezér tere!
Az Kerepesi út zuglói és kőbányai oldalát az Árkád felől összekötő zebra után a Blahához hasonlóan sokak életét megkönnyítené, ha nem csak ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - kis ötlet
Free Street art a falon
A XIII. Thurzó utca és park határán van egy mélygarázs, a kerület tulajdona. A lejáró fala ocsmány, koszos és ijesztő. Legyen Street ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar és környékének zöldítése
Déli pályaudvar és környékének zöldítése, magaságyásokkal, meglévő kihasználatlan területek zöldítése évelő növényekkel, ...
Helyi - nagy ötlet
Játszókert
Egy olyan bezárható játszótér/kert megvalósulását szeretném, amit hétköznap délelőtt az iskolások használhatnak, kb. 14:00 óráig, utána -és hétvégeken egész nap- pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Szent Margit templomnál
A Váci út-Lehel utca által határolt területen (Szent Margit tér) nincsen akadálymentes átkelési lehetőség sem a Váci utat, sem a Lehel utcát ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Nyitott Budapest
Nirvana
Több gyros vagy swarma helyet a közéletbe, az ideál az lenne ha nem kéne 500 méternél többet gyalogolnia senkinek egy ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Nagysándor József utcában
Gyalogátkelőhely létesítése a Nagysándor József utcában a Vécsey utca ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Nyitott Budapest
ingyenes WC
vandálbiztos ingyenes WC-k telepítése szükséges a forgalmasabb közlekedési csomópontokban a város tisztasága ...
Helyi - nagy ötlet
Gyömrői út - gyalogosbarát fejlesztés
Sziasztok, gyakran közlekedem - főleg autóval - a X. ker. Gyömrői úton és nagyon balesetveszélyesnek találom az ott kialakított gyalogos-átkelőket, főleg a ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen végre a Városmajori park játszóterén mosdó, pelenkázó a gyerekeknek/szülőknek!
A Városmajori park játszótere népszerű az itt lakó családok, a közeli iskolába és óvodába járó gyerekek között. Szeretnénk elérni, hogy itt is ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720