1-21 elem, összesen: 720
Előzetes kategória
Élhetőbb környezet
A Fővárosi Önkormányzat Pszichiátriai Betegek Otthonáról van szó. Nagyon le van pusztulva az épület. Fel kéne újitani. Alaposan ráférne. Ennyi pénz minimum ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Előzetes kategória
Elektromos roller seriff
Bécsi mintára, Budapest főváros önkörmányzata is foglalkoztasson munkavállalót a nem megfelelően leparkolt, esetleg felborult, a gyalogosokat vagy más közlekedőket akadályozó elektromos rollerek ...
Nyitott Budapest
Több busz lámpa
Vannak lámpák ahol van kifejezetten buszoknak egy külön lámpa és így el tudják kerülni a várakozást a lámpánál. Az ötletben arról lenne ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Helyi - nagy ötlet
Új kreszpálya a meglévő játszótérre és WC
Teljesen kihasználatlan játszótér egy szuper helyen. Nyaranta szinte senki sincs, pedig árnyékos és egy park közepén van. A kavicsos részekre (fa kivágás ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Zöld Budapest
Budapesti zöld utak fejlesztése
Budapesten számtalan, a lakosság által akár tömegesen használt zöldút alakult ki. Ezek gyakran csak egy-egy népszerű ösvényt jelentenek, néhol földutakat, vagy kisebb ...
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
Helyi - kis ötlet
A Nehru part biciklizhetővé tétele
A Nehru parton sétálók sokszor teljes szélességben foglalják az utat, ami nagyon megnehezíti a kerékpározást. A kirakott fotelek is csak a rajta ...
Helyi - kis ötlet
Járda kiszélesítése a Babér utcában
A 13. kerületben lévő Babér utca járdájának kibővítése és a parkolósáv megszüntetése a Váci út és Madarász Viktor utca között található szakaszon ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Zöld Budapest
Megemelt gyalogátkelőhely általános iskolák közelében
Megemelt gyalogátkelőhelyek telepítése olyan budapesti általános iskolák utcáiba, ahol nagy az autós forgalom és a jelenlegi gyalogátkelőhely nem elég látható.
A megemelt gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Előzetes kategória
Fényvisszaverő sávok
A Fővároshoz tartozó utak fehér sávosztóinak és zebráinak bevonása jó minőségű, tartós fényvisszaverő festékkel, hogy esőben, sötétben is jól láthatóak legyenek a ...
1-21 elem, összesen: 720