1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Helyi - kis ötlet
Érkezésjelző tábla
A villamosok indulását mutató elektronikus tábla a Tas Vezér utcai megállóban (Nagy gyermek forgalom ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Esélyteremtő Budapest
Fővárosi ruhacsere
Egy ruhacsere program, amelynek két eleme lenne: a tokenes, amely azt jelentené, hogy aki hoz ruhát, az kap tokent és a tokent ...
Zöld Budapest
Temetői "banyatank"
A temetőbe érkezve, legyen lehetőség kölcsönvenni kétkerekű vagy négykerekű kerti kiskocsit, amibe bele lehet válogatni szükséges eszközöket.
- seprű, lapát
- gereblye
- kapa
- kanna
stb.
Használat ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Rákosrendezőnél
Biztonságosan és szabályosan szinte lehetetlenség megközelíteni Rákosrendező vasútállomást a XIII. kerület irányából, ezért szükséges lenne a kerékpárút Dévényi utcai átvezetésével párhuzamosan egy ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - kis ötlet
Plusz egy zebra, majd egy emberléptékű csomópont Albertfalván
Mintaprojekt: szabadítsuk ki a Fehérvári út villamosmegállóit a korlátlabirintusból!
Valójában itt a gyalogosáramlás javítása és a kapcsolódó esetleges közúti forgalomcsillapítás egymást segítve ...
Helyi - nagy ötlet
1 helyett 2 busz - gyorsabb és kényelmesebb utazás
Személyes, mindennapos tapasztalatom alapján szeretném kérni az ötletem alapos megfontolását. Szeretném, ha a 7-es buszcsalád (7,8,110,112,133) mindkét irányban a Tisza István tér ...
Helyi - kis ötlet
A Bőröndös utcai nagy játszótér kivilágítása
Megfelelő világítás kiépítése. A Káposztásmegyeren található játszóterek közül szinte egyedüliként csak a Bőröndös utca Külső-Szilágyi út felöli végén lévő nagy játszótér nem ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadsághíd autómentesítése
A Szabadsághídról kitiltani az autókat, és helyette csak a közösségi közlekedést felengedni ...
Helyi - nagy ötlet
madzsar józsef utca / hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése
Madzsar József utca / Hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése, hogy könnyebben elérhető legyen a Budakalász felé menő ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos korlát telepítése az edzőparkba
Párhuzamos korlát telepítése a már kialakított szabadtéri edzőparkba a többi eszköz ...
Helyi - kis ötlet
Ping Pong asztal minél több elhelyezkedik
Pesterzsébeten is legyen ping pongozás népszerűsége, ezért legyen minel többen helyezkedik el a ping pong asztalokat. Pesterzsébeten játszótér mellett, parkon, és a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelők az Örs vezér téri kereszteződésbe
Legyenek gyalogátkelők minden irányban az Örs vezér téri kereszteződésben, vagyis annak ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720