1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
madzsar józsef utca / hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése
Madzsar József utca / Hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése, hogy könnyebben elérhető legyen a Budakalász felé menő ...
Helyi - nagy ötlet
Többfunkciós szolgáltató pavilon létrehozása a Rákos-patak mellett
Ilosvai Selymes téren egy szabadtéri büfé létrehozása, ami magába foglal egy mosdót is, megfelelő kialakítással nyári sporteseményeket kivetítőn is lehetne itt ...
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Nyitott Budapest
Metro aluljáró falára műalkotások
A 4-es metro vonalán, főleg a XI. kerületben az aluljárókban semmitmondó, csupasz betonfalak vannak. Az lenne az ötletem, hogy a helyszínhez köthető ...
Helyi - kis ötlet
Pétanque pálya és találkozó pont kialakítása a XII. kerületi Gesztenyés-kert park területén
Pétanque pálya és találkozópont kialakítása a Gesztenyés-kert BKK felé eső részén, a kerület és a környéken élő pétanque játékosok, a játék iránt ...
Nyitott Budapest
Belvárosi üres üzletek hasznosítása
Többször végigsétáltunk a Rákóczi úton, Nagy körúton (és kisebb belvárosi utcákon), és sajnálatos módon igen lehangoló a sok üres üzlet, letakart kirakat... ...
Nyitott Budapest
Az M2 metró szintjén lévő pihenő "padok"létesítése
A most található ülő alkalmatosságok télen jéghidegek, annyira, hogy nem lehet leülni rájuk. Ez leginkább késő este problémás, amikor ritkábban jár a ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságosabb zebra a Szent László út elején
A Szent László út és a Dévényi utca kereszteződésénél a meglévő gyalogos-átkelőhely átalakítása úgy, hogy a gyalogosok biztonságosabban tudjanak átjutni az úttest ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos telezöld (pedestrian scramble) a Pozsonyi u. - Tél u. kereszteződésben
Az ötlet a címbeli kereszteződésben a jelzőlámpa áthangolását célozza egy új fázis hozzáadásával. Ebben az eddig 8 külön vezérelt zebrán egyszerre kéne ...
Helyi - kis ötlet
PatakParty Projekt
A projekt célja egy jelenleg kevésbé használt patakparti területen olyan közösségi tér kialakítása, amely főként fiatalok számára piknikezési és sportolási lehetőségeket biztosít. ...
Előzetes kategória
Ennek az alkalmazásnak a fejlesztése?
Legyen látható a profilom alatt, a beküldött ötletem
Így sem nem riportálható, sem nem ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - kis ötlet
Üllői út elválasztósávjának zöldítése
Az Üllői út Száva utca és Ecseri út közötti szakaszán - ahol lehet - a középső elválasztó sáv zöldítése, lehetőleg szárazságtűrő, évelő ...
Helyi - nagy ötlet
Járda a bicajút mellé a parkba az Árpád fejedelem útján a Margit híd - Komjádi Uszoda között
Szükség lenne egy plusz 1,5 m széles járdára a parkon át menő vadiúj szuper bicajút oldalába az Árpád fejedelem útján Margit híd ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadsághíd autómentesítése
A Szabadsághídról kitiltani az autókat, és helyette csak a közösségi közlekedést felengedni ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
1-21 elem, összesen: 720