1-21 elem, összesen: 109
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Nyitott Budapest
Utcazene pont egy forgalmas helyen
Hivatalos szervezésű és fenntartású utcazene pont a városban, ahol online időpontot foglalva bárki felléphet pl. egy ...
Helyi - kis ötlet
Járda kiszélesítése a Babér utcában
A 13. kerületben lévő Babér utca járdájának kibővítése és a parkolósáv megszüntetése a Váci út és Madarász Viktor utca között található szakaszon ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelők az Örs vezér téri kereszteződésbe
Legyenek gyalogátkelők minden irányban az Örs vezér téri kereszteződésben, vagyis annak ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - kis ötlet
Jól kivilágított gyalogátkelőhely a Tétényi út elején
A XI. kerületi Tétényi út elején van egy fontos gyalogátkelőhely, ami a forgalmas, 2-szer 2 sávos Tétényi úton biztosít átkelést. A zebra ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Nyitott Budapest
Legyünk színesek a Metrókban!
Budapest metróhálózata a közelmúltban több vonalon is megújult, de maradtak fekete foltok. A metróállomásokhoz vezető mozgólépcsők mellett az oldalfalak több helyszínen ...
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás a Ceruzás játszótérre
Kb. két közvilágítási lámpa segítené a játszótér használatát ősztől tavaszig, amikor az óvodai, ill.. az iskolai foglalkozás után (kb. 16 órától) már ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - kis ötlet
500 méter mini dzsungel a szürke beton ellen
Az Illyés Gyula egy 2x2 sávos nagy forgalmú útszakasz, amit mindkét oldalon lakóházak szegélyeznek. nagy a gyalogos forgalom is minden napszakban. A ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Thököly úton a Mexikói útnál
Zugló vasútállomás hazánk hatodik legforgalmasabb vasúti megállóhelye. Az állomást sokan közelítik meg a Mexikói út felől gyalogosan, akiknek a legegyszerűbb útvonal az ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - nagy ötlet
Fákat a Ferenc körútra
A Ferenc körút Boráros tér és Tompa utca közötti szakaszán jelenleg egyetlen fa sem áll, pedig a körút teljesen szakasza fásítva van. ...
Helyi - nagy ötlet
Árpád híd zöldítése
A híd mindkét oldalán a járda/bringaút lélektelen, sivár mivoltának felpezsdítése. Dús, sűrű bokrok, virágládák telepítése a déli oldalra. Az északi bringás oldalra ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos korlát telepítése az edzőparkba
Párhuzamos korlát telepítése a már kialakított szabadtéri edzőparkba a többi eszköz ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
1-21 elem, összesen: 109